Diskuse k článku
Češi se budou učit jezdit na naftu
Upozornění
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
![]() |
Tam za vodou v rakosiČeši se budou učit jezdit na naftuProtoze se ostatni naucili, jak ji okamzite zdrazit
0/0
14.5.2008 16:08
|
![]() |
Al1.8TV nějakým lambu by se krásně projevil naftový motor LOL
0/0
8.5.2008 18:30
|
![]() |
AlNaftový ferrariNafta do Trucků, Benzín do aut!!!
0/0
8.5.2008 18:28
|
![]() |
Nickvw foreverTDI
0/0
25.5.2006 8:21
|
![]() |
mirekdieselyDiesely jsou svou hlučností srovnatelné s benzínem.Nesmí to ovšem být motor VW nebo podobný německý výtvor.Rovněž vlivem vyššího spalného tepla nafty je i o dost nižší spotřeba.Navíc má většina moderních naftových motorů vyrovnaný průběh kroutícího momentu a táhnou od spodních otáček.Ohledně ekologie tak motory HDI s filtrem FAP jsou nepřekonatelné a emisemi na ně nemají ani benzínové motory. |
![]() |
PerformerRe: dieselyovšem pouze v autech, kde je odhlučnění dieselu velice pečlivé a odhlučnění benziňáku takřka nulové. Pak může být hlučnost dieselu dokonce i nižší. Třeba u Focusu I 1.8 TDCi opravdu platilo, že je diesel tišší než benziňáky...... |
![]() |
mirekRe: Re: dieselyno ve fokusu je motor HDI a pokud jde o odhlučnění tak asi bez konkurence citroen C5.Fokus neznám aly myslím si,že pokud je kultivovaný motor tak výsledek bude taky velmi dobrý. |
![]() |
ruda strakaemisenavrh euro 5 v nafte ma horsi emise nez euro 3 v benzinu
0/0
22.5.2006 21:53
|
![]() |
TomBenzinNo jízda s nafťákem je daleko příjemnější ALE litr nafty stojí stehně jako litr benzínu, benzínový motor je o dost levnější, lehčí, jednodušší, spolehlivější, bezproblémový v zimě. Úspora na palivu padne na drahé opravy. V Rakousku je kupní síla někde jinde, proto si užívají pohodlné nafťáčky. |
![]() |
PerformerRe: Benzinlitr nafty stojí jako litr benzinu jenom díky tomu, že zdanění nafty je nesmyslně nízké a zdanění benzinu nesmyslně vysoké. |
![]() |
pepaRe: Re: BenzinPokud ti nevadi zvuk jak kdyz prijedou z dodavkou pekari, rada za ten motor uvalis penize, ktere se ti nevrati a je ti jedno ze se kvuli tobe dusi lidi na ulici, proc ne |
![]() |
PremekPokud to stoji stejne, pak je nafta OKPo hodne benzinech jsem koupil naftu a jsem hodne spokojeny. Za prve auto stoji v Nemecku skoro stejne pokud beres stejny vykon motoru. A hlavne to nesmi byt Schade TDI, ale Common Rail! Urcite to neni hlucne. A spotreba je neuveritelne nizka - to se z benzinem neda vubec srovnat. No nejsem si jisty jestli Bosch dela taky Common Rail - oni vzdy propagovali slepou cestu TDI |
![]() |
pepaRe: Pokud to stoji stejne, pak je nafta OKSpotreba neuveritelne nizka ... ale ale. Soucasne disely, ktere uz nemohou smrdet jak se jim zachce a zamorovat okoli cernym dymem, berou asi o jen 20% mene. Uspora jen 1,5 az 2 litry a zacnou se vyplacet az pokud najedes vic nez 120.000Km. Pritom cisty, tichy maloobjemovy benzinak bude mit spotrebu do 6 litru take. |
![]() |
mirekRe: Pokud to stoji stejne, pak je nafta OKBosh dodává vysokotlaká čerpadla,počítače a piezojednotkydo motorů HDI,které jsou dle mého názoru to nejlepší na našem trhu.Bohužel s počítači a tryskami jsou občas problémy jak už to s německými věci bývá.Zaslechl jsem,že vzhledem k nespolehlivosti boshe uvažuje PSA nákup od Lucase.TDI je slepá ulička a vývojáři od VW potichu kopírují HDI. |
![]() |
otrokardobra reklamakolik jste za to dostal pane novinari?
0/0
22.5.2006 17:50
|
![]() |
KROKODLYNaucte se na naftu a soudruh ministrvam na ni uvali vetsi dan nez na benzin. Tsranu a socialni smir si rozvracet nedame a kde na to mame porad brat. Vudce s nami.
0/0
22.5.2006 17:18
|
![]() |
chromozomVoleyJá chci jezdit na olej. |
![]() |
Kulna44Re: Voley |
![]() |
klokaranNafta ?Nevím čemu pan BOSCH říká nafta. To co se tankuje u nás pod názvem Diesel má s naftou společný jen to, že ji někde okolo ní pronesli. Z mých mladých let nafta voněla jinak. Teď smrdí jak syntetický ředidlo šmrncnutý fermeží. Zřejmě nám bude dávat pan Bosch naftu. |
![]() |
??1:1Ja bych rekl, ze je to tak 1:1. Levnejsi nafta ma drazsi akumulator, tezsi motor(sjizdi se vice pneumatiky), nafta ma drazsi olej a jeho castejsi vymena. 1,9D ma vetsi pojistku nez 1,6benzin. A porizovaci cena? Tak kde vlastne usetrim? Pro nakladni auto naftu ano, pro osobni z prace do prace ne.
0/0
22.5.2006 17:00
|
![]() |
libienskiSlužebák diesel, soukromák benzinPokud bych měl na novou káru s tím, že jí po záruce či 3 - 4 letech prohodím za další novou půjdu do diesela. Nejsem ale kamikadze, abych si pořídil nějakou postarší dieselovou hemelicu a pak jen solil a solil a solil
0/0
22.5.2006 17:00
|
![]() |
spaldingsTo jsou dobrý kecy, klasickej managerpřání otcem myšlenky a nehorázných blábolů. Pak tihle hoši čumí, že to nefunguje tak, jak to oni geniálně vymysleli. Určitě jsem za soudruhem už někdy jel, a po nějaký prasárně přiložil lopatu mouru, co se mu pak vyvalila z těch dvou trubiček a divil se, že neujede. Určitě má auto "ftédéíčku", "včervenymdéčkuaíčku", jinak "fplnýpalbě". Drahý jako prase. A díly od něj ještě dražší. Aby mu šly křivky v Powerpointu nahoru. |
![]() |
esoRe: To jsou dobrý kecy, klasickej managerco se vlastne snazis rict? ze nejsi manazer? z nouze ctnost? |
![]() |
Diablo999NevimNedavno jsem se taky rozhodoval co koupit. Jestli naftu nebo benzin. Nakonec zase vyhral benzin. Obeje ma svoje pro a proti. Nicmene by se nekdo mel zamyslet nad tim jaka se toci nafta u nas a jaka se toci v Nemecku nebo Rakousku. Tady je to samej podvod a pak jsou akorat drahy opravy a to nemluvim o nejakejch cerpacich stanicich typu "Koupil jsem stojan". |
![]() |
krit0n@seznam.czsuperAno super jezdeme vsichni na naftu a my ve mestech se uz pos.. uplne. Ze clanku o dieselech-Podle mého názoru pozorovatelný nárůst počtu onemocnění rakovinou plic v oblastech zatížených nákladní dopravou úzce souvisí s vdechováním karcinogenů, jako je trinitrobenzantron.“Hitomi Suzuki, chemik z Kjótské univerzity.(www.mwm.cz) |
![]() |
Isuroku JamamotoRe: superAno. |
![]() |
regazzicenaPánové a dámy, jestli si kupujete nové auto a neumíte si říci o slevu takovou, aby byla na úrovni benzinu, pak jste lamy. Za poslednich deset let jsem kupoval tři auta, ted cekam na ctvrte a vzdy jsem prisel s tim, ze chci auto za stejne penize jako benzin. Konkretne jde o VW Passat 2,0 TDI |
![]() |
HugoWomaackaRe: cenajo, a nejlepčí je mít s sebou devítimilimetrovou kámošku - to jen pro hladký průběh jednání... |
![]() |
PerformerRe: cenato voe, ty seš lama - a to jako myslíš, že na benziny se slevy nedávaj? to byl teda blábol...... |
![]() |
PepaRe: cenaJestli si kupuješ VW Prassát 2,0 TDI, tak největší lama budeš zřejmě ty |
![]() |
:::Josef:::nafta vs benzínNafta vs benzín by asi bylo na dlouhý psaní. Každopádně naftový auto se vyplatí hodně tomu kdo krade naftu v práci nebo má zlatou žílu v podobě bagráka nebo kamioňáka
0/0
22.5.2006 16:06
|
![]() |
bullshittohle neníjenom nechápu, proč je u článku fotka s benzínovou čerpací pistolí, možná by se víc hodila diesilová no ne?
0/0
22.5.2006 16:02
|
![]() |
HaterKdo ujede 10.000 km/rok, tak musí najet 80.000 Km, než začne šetřit, ,,díky" vyšší pořizovací ceně dieselu. Až bude nafťáků 80%, tak podraží nafta na 40 Kč/litr a bude po úspoře... |
![]() |
VLRe: Kdo ujede 10.000 km/rok, tak musí najet 80.000 Km, než začne šetřit, ,,díky" vyšší pořizovací ceně dieselu. Až bude nafťáků 80%, tak podraží nafta na 40 Kč/litr a bude po úspoře...Navíc, pokud bude 80% aut jezdit na naftu, tak nafta nebude a to z toho jednoho prostého důvodu, že při rafinaci ropy vychází pevný podíl jednotlivých složek, mimo jiné i poměr benzínu a nafty. To je také pravděpodobně jedním z důvodů, pro v minulých letech nafta podražila, někde na cenu benzínu. |
![]() |
PavelUfffPri plneni soucasne normy Euro je Diesel sice ekonomictejsi na provoz nicmene pekelne horsi pro lidi... Jeden diesel vyprodukuje asi 10nasobne mnozstvi nebezpecnych splodim (tezkych kovu a sazi) nez benzin. Benzinaky produkuju prevazne CO2, oxidy dusiku a siry, pricemz CO2 je majoritni slozkou. Pri dychani splodin z benzinu se muzete priotravit, pri dychani dieslu se muzete priotravit taky, ale jako bonus dostanete rakovinu plic zdarma (saze + texke kovy - de facto podobna smeska jako v cigaretach). Propoagace dieselu je fajn, ale musi se propagovat motory, ktere splnuji nejnovejsi normu Euro, ktera snad zacne platit co nejdrive... Osobne jsou mi diesely sympaticke, ale pri pohledu na nove auto prede mnou, ktere prave podradi, ridic seslapne plyn a z vyfuku se vyzene oblak cerneho koure je mi na nic... |
![]() |
martinRe: Ufffto o tom cernym kouri je kec.. ani oktavie z roku 98 za sebou nic takovyho nezanechavali.. jediny co je poznat je hrubsi chod motoru.. Audi vyhralo 24 hodin v Lemans s V12 na diesel.. |
![]() |
martinRe: Re: Re: UfffAudi R10 V12 diesel , 5,5l 478 kW 1100 Nm do touarega se uz montuje v10 diesel. 230 kW 750Nm |
![]() |
renesisRe: Re: Re: Re: Ufffale jo...nepopírám tuto skutečnost...jde o to, že nafta si prostě dvanáct válců nezaslouží sakra. Házejte tady newtonama jak chcete ale tak jadrnej zvuk při vysokých otačkách z toho černýho šmejdu nikdy nedostanete |
![]() |
VYMÍTAČ BOLŠEVIKŮRe: Re: Ufffkamarad ma Mondeo s turbem a ten cerny kour se mu pred casem zacal objevovat. driv to nebylo a ted kouri. byl v nejakem servisu, ale nic s tim nezmohli, tak nevim, cim to, ze nektera auta zacnou takto kourit. |
![]() |
Kouř?Re: Re: Re: UfffDo fordů se dávaly koncepčně jedny z nejstarších dieselových motorů. Sice se na nich vylepšil vstřik, ale životnost i komprese při časté akceleraci rychle odcházela. Pokud má motor o výkonu 51kW, 66kW, tak je to jeden z těch nejhorších dieselů co se kdy vyráběl - podívám-li se kolik jich tu jezdí, tak se děsí každé zimy, která má přijít. |
předchozí | 1 2 3 | další |