Diskuze
Výroba vázne, prodeje taky. Na auta se čeká až deset měsíců
Děkujeme za pochopení.
J13i15n48d83ř78i79c20h 56Š68k57o72p27e27k
Není nad to nacpat do auta milion elektroniky, kterou ale samozřejmě nevyrábím, ale musím dovážet z rozvojové asijské země.
L91i16b92o92r 59M78o98u33č97k40a
takze na jedny strane breci, ze se neprodava, na druhy proste nevyrabi - a je jedno z jakeho duvodu
A35n97t18o82n95í78n 42J73o18s86k88a
Nejvice cca 70 procent kupuji firmy a ty ted setri, nevi co bude v tom nasim Kocourkove, zbytek fyz. osoby prevazne auta do cca 400 tisic. A tak se logicky nejvic ceka na Dacie a podobne auta. Ty jsou pomer cena kvalita asi nejlepsi. Jinak obecne mladi spis chtej peknej telefon nez jako ja zamlada silne auto. Chtelo by to aby jsme se zacali preorientovavat na jiny nez auto prumysl. Cesta budoucnosti je totiz sdileni aut at se nam to libi ci ne. A ty elektroauta, to bude prusvih jak ty solary za Bursika. Je to tim, ze nam vladne Brusel
R64i10c72h91a56r69d 21Š26l18a29p21k27a
Jak psali, ceka se i na Skodovky a VW. A sdileni aut urcite nebude masivni zalezitost.
J40a19r70o39s55l59a32v 19D25u64d13l
Já čekal na Superba třičtvrtě roku. Nejdříve měla třítýdenní dovolenou kolegyně, co má na starosti Fleet, poté její protějšek v leasingovce, pak se čekalo několik týdnů na barvu a nakonec do toho padla celozávodní dovolená ve Škodovce ... úplně blbě se to poskládalo za sebe jak naschvál ...
P85e81t46r 75T57á81b50o84r67s33k65ý
Beru auto jako nutný výdaj na dopravní prostředek. Nemám z něj nějaký zvláštní pocit. Nejsem na to zařízení nijak fixován. Jsou to prostě takové boty na silnici. Takže když mám po letech potřebu koupit, podívám se na nějakou skladovku. Přijdu, podepíšu a za pár dní jedu. Ale chápu, že někdo lpí na konkrétních prvcích výbavy nebo barvě. Chápu, že pro spoustu lidí je to společenský status nebo prostě jen koníček. A za to se platí a někdy i čeká. Naštěstí žijeme v době, kdy jsou auta dostupná a dají se koupit bez úplatku a hned.
P55e85t41r 26Č80e14r75m61á94k
To není o žádném statustu (jestli máte kamiqa A nebo kamiqa B nemá na “status” vliv), to je skutečně o tom že spousta lidí má auto jako základní životní potřebu, tráví v něm hodně času a logicky tak volí požadavky které tomu odpovídají. To je jak s těma botama - taky si nekoupíte boty které vám velikosti neodpovídají, nejsou k tomu účelu a nebo prostě jenom nesedí.
P42e81t85r 40P64o66s84p19í94š61i44l
Jestli to není také kvůli tomu, že výrobce se snaží v souvislosti s flotilovými emisemi a pokutami z Bruselu, výrobu některých ne moc ekologických modelů blokovat. Proč by jinak výrobně složitější plugin hybrid dodali tak rychle a na obyčejného Kamiqa se čeká?
Také jsem někde nedávno četl článek o tom, že v Německu mají nyní historicky nejvíc skladových aut (pokud si pamatuji, tak to bylo cca půl miliónu ks).
Takže kdo ví, kde je pravda.
R73i62c83h97a39r78d 28M43i63c69h68a80l35o13w92s70k50i
Je to jen demonstrace neschopnosti a hlouposti výrobců. Za ta léta by už měli vědět co se prodává a navíc by už měli umět bleskurychle reagovat na konkrétní potřeby uživatelů.
M84a28r82t24i70n 93K51a20r37á83s10e31k
Jakoze mit postavenych par fabrik do foroty a operativne nabirat a propoustet lidi dle poptavky?
P31a88v18e24l 34N68e29v11e41č35e86ř66a75l
V jiných článcích se píše že jsou plné plochy vyrobených vozidel, které nelze prodat. Co tak se jich zbavit prodejem se značnou slevou, určitě by se kupci našli a koupili s výbavou jaká zrovna je.
A18l16e13š 67B42a87l11o94u28n
Autor článku uvádí, ze VW koncern je na tom nejhůř. To je blábol všech blábolů. Dacia zastavila výrobu před dvěma týdny a poslala 6 tisíc zaměstnanců domů. Renault má nyní ten samy problém ve Francii. Nejsou čipy. Obecně - chybí nutné polovodičové díly. Automobilek tím samým problémem je daleko víc. A mnohé zastavily výrobu úplně.
J21a41n 79K59r66a10t44o72c69h18v59í41l
Hloupý přesun výroby strategických komodit do komunistické Číny.
L26u47k38á12š 74H69o74f89m87a49n
To nam vypravela nemcinarka na Goethe institutu, kdyz si v roce 1988 zazadala v NDR o Trabanta a ptala se, kdy by si ho mohla koupit. Rikali ji, ze kdyz bude mit trochu stesti, ze by ho mohla mit pred rokem 2000.
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední
Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...
Diář petrolheada: Do Mostu za klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší
V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar
Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...