Diskuze

Výroba vázne, prodeje taky. Na auta se čeká až deset měsíců

Je to tak trochu paradox. Lednové prodeje aut meziročně poklesly kvůli koronavirové uzávěře o více než 22 procent, přesto nových aut rozhodně není nadbytek. Jsou modely, na které si z výroby počkáte třeba i deset měsíců. Osm měsíců se čeká na Fabii, devět na Kamiqa a deset na VW Golf.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Není nad to nacpat do auta milion elektroniky, kterou ale samozřejmě nevyrábím, ale musím dovážet z rozvojové asijské země. ;-D;-D;-D

0 0
možnosti

takze na jedny strane breci, ze se neprodava, na druhy proste nevyrabi - a je jedno z jakeho duvodu

0 0
možnosti

Nejvice cca 70 procent kupuji firmy a ty ted setri, nevi co bude v tom nasim Kocourkove, zbytek fyz. osoby prevazne auta do cca 400 tisic. A tak se logicky nejvic ceka na Dacie a podobne auta. Ty jsou pomer cena kvalita asi nejlepsi. Jinak obecne mladi spis chtej peknej telefon nez jako ja zamlada silne auto. Chtelo by to aby jsme se zacali preorientovavat na jiny nez auto prumysl. Cesta budoucnosti je totiz sdileni aut at se nam to libi ci ne. A ty elektroauta, to bude prusvih jak ty solary za Bursika. Je to tim, ze nam vladne Brusel

1 1
možnosti
Foto

Jak psali, ceka se i na Skodovky a VW. A sdileni aut urcite nebude masivni zalezitost.

2 0
možnosti

Já čekal na Superba třičtvrtě roku. Nejdříve měla třítýdenní dovolenou kolegyně, co má na starosti Fleet, poté její protějšek v leasingovce, pak se čekalo několik týdnů na barvu a nakonec do toho padla celozávodní dovolená ve Škodovce ... úplně blbě se to poskládalo za sebe jak naschvál ...

0 0
možnosti

Beru auto jako nutný výdaj na dopravní prostředek. Nemám z něj nějaký zvláštní pocit. Nejsem na to zařízení nijak fixován. Jsou to prostě takové boty na silnici. Takže když mám po letech potřebu koupit, podívám se na nějakou skladovku. Přijdu, podepíšu a za pár dní jedu. Ale chápu, že někdo lpí na konkrétních prvcích výbavy nebo barvě. Chápu, že pro spoustu lidí je to společenský status nebo prostě jen koníček. A za to se platí a někdy i čeká. Naštěstí žijeme v době, kdy jsou auta dostupná a dají se koupit bez úplatku a hned.

7 0
možnosti

To není o žádném statustu (jestli máte kamiqa A nebo kamiqa B nemá na “status” vliv), to je skutečně o tom že spousta lidí má auto jako základní životní potřebu, tráví v něm hodně času a logicky tak volí požadavky které tomu odpovídají. To je jak s těma botama - taky si nekoupíte boty které vám velikosti neodpovídají, nejsou k tomu účelu a nebo prostě jenom nesedí.

0 0
možnosti

Jestli to není také kvůli tomu, že výrobce se snaží v souvislosti s flotilovými emisemi a pokutami z Bruselu, výrobu některých ne moc ekologických modelů blokovat. Proč by jinak výrobně složitější plugin hybrid dodali tak rychle a na obyčejného Kamiqa se čeká?

Také jsem někde nedávno četl článek o tom, že v Německu mají nyní historicky nejvíc skladových aut (pokud si pamatuji, tak to bylo cca půl miliónu ks).

Takže kdo ví, kde je pravda.

8 0
možnosti

To svůj podíl má bezpochyby také.

0 0
možnosti

Je to jen demonstrace neschopnosti a hlouposti výrobců. Za ta léta by už měli vědět co se prodává a navíc by už měli umět bleskurychle reagovat na konkrétní potřeby uživatelů.

3 2
možnosti

Jakoze mit postavenych par fabrik do foroty a operativne nabirat a propoustet lidi dle poptavky?8-o

2 3
možnosti

V jiných článcích se píše že jsou plné plochy vyrobených vozidel, které nelze prodat. Co tak se jich zbavit prodejem se značnou slevou, určitě by se kupci našli a koupili s výbavou jaká zrovna je.

2 2
možnosti

Které plochy v EU myslíte?

1 1
možnosti
Foto

Autor článku uvádí, ze VW koncern je na tom nejhůř. To je blábol všech blábolů. Dacia zastavila výrobu před dvěma týdny a poslala 6 tisíc zaměstnanců domů. Renault má nyní ten samy problém ve Francii. Nejsou čipy. Obecně - chybí nutné polovodičové díly. Automobilek tím samým problémem je daleko víc. A mnohé zastavily výrobu úplně.

9 0
možnosti

Hloupý přesun výroby strategických komodit do komunistické Číny.

1 1
možnosti

To nam vypravela nemcinarka na Goethe institutu, kdyz si v roce 1988 zazadala v NDR o Trabanta a ptala se, kdy by si ho mohla koupit. Rikali ji, ze kdyz bude mit trochu stesti, ze by ho mohla mit pred rokem 2000.

4 0
možnosti
  • Nejčtenější

Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU

25. března 2024

Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu

24. března 2024

Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...

Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje

22. března 2024

Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední

21. března 2024

Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...

Diář petrolheada: Do Mostu za klenoty z Mnichova i Stuttgartu

28. března 2024

Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...

Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší

28. března 2024

V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar

27. března 2024  18:40

Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...