Diskuse k článku

Autofotka týdne: Americký borec Cadillac XT4 v české premiéře

Americký mamut General Motors před pár lety Evropu víceméně opustil. Po prodeji Opelu v roce 2017 se auta značek GM dostávají na starý kontinent neorganizovaně přes nezávislé dovozce. Chutím a potřebám Evropanů nejblíž je nabídka Cadillacu. Na českém trhu tuto tradiční značku reprezentují firmy Cadillac Praha a nově Tucar.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

 0
Jste přihlášen jako


Toto opatření slouží jako ochrana proti webovým robotům.
Při zapnutém javaskriptu se pole vyplní automaticky.

Zbývá 2000 znaků nebo 10 odstavců.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P90e29t66r 92S81e64k82a26n85i37n72a 6633276778950

Který osel to fotí? Děs

0/0
19.5.2019 20:42
Foto

J95i60ř48í 49F59e41i68x 2209903390276

No, dalších 8 fotek v galerii neznamená, že se budou duplikovat nabo fotit to samé jen z opačného úhlu ... Rv

0/0
20.5.2019 10:47

J24a52r80o52s30l75a73v 33H37o44r41k25ý 3644894879616

Krasne auto.

+1/0
19.5.2019 20:06

J66o61s60e77f 65M97i96k52e65l 2978660226952

;-D

0/−1
19.5.2019 20:12

D32u19š75a62n 63P49e40š44e43k 3165969894930

Design je individuální, stejně jako výběr barvy, každému se může líbit něco jiného.

Jaké auto máte Vy? Ať se taky můžeme ;-D

0/0
20.5.2019 12:05

J50a60n 64T44a83r59a71b78a 4116576409619

Zvenku je to fajn. Bohužel uvnitř pravěk a pod kapotou čtyřválec......

+1/−5
19.5.2019 19:27

A61n26t54o38n85í31n 19S61e36b14e35r65a 7623118500569

Čtyřválec a 238 koní a 0-100 za 5.6 s

To je dneska naprostá bomba R^

+1/−2
20.5.2019 11:58

J26a33n 54T63a86r70a57b45a 4866306249179

Nojo, no, uvidíme, jestli stopky budou stejného názoru jako papír. Máme na trhu hafo jiných srovnatelně velkých, srovnatelně těžkých a srovnatelně výkonných vozů... a za 5,6 to nedají ani náhodou.

+1/0
20.5.2019 15:21

A49n26t30o60n45í11n 11S33e85b16e56r83a 7863388660459

O to nejde, I kdyby to bylo 7s

Jde o to že to je aspoň dvoulitr a má to stále 4 válce a nemusí se to dobíjet.

0/0
21.5.2019 14:31

P35e98t81r 82H19o24f61m77a12n75n 6739904675180

Cadillacy jsem mel dva. '92 DeVille a '96 Eldorado. Oba mely v32 Northstar. Kupodivu s nimi slo jezdit za 20 mil do galonu. A byla to jizda kralu.

0/0
27.5.2019 10:07

L51a64d17i11s21l19a82v 73H30a61š98k27a 4703206751700

Smí se vůbec ještě psát pozitivně o autech na fosilní pohon? ;-D

+3/−1
19.5.2019 19:04

J75a58n 14T22a20r87a47b41a 4976356649529

jo

0/0
19.5.2019 19:27

O57n68d36ř20e64j 76F63r90a76n85c 4279561618

A opět nás krmíte reklamou místo skutečného článku :-PRv

+1/0
19.5.2019 11:54

P41e56t59r 58A19g26u57l16á82r 4237498260684

Elektrohydraulický systém šetří palivo? A kde se v systému vezme ta elektrická energie? Solární panel? Nebo se musí auto napíchnout večer na zásuvku? Jestli ji vyrábí alternátor, tak je naopak palivem plýtváno. Nebo se mýlím?

+5/−1
19.5.2019 9:31

J21a32n 19K77a10v73a11n 8819415118302

Je to tak jak pisete, ten podtlak na brzdovem posilovaci je urcite na palivo mnohem setrnejsi, nez nejaka elektro hydraulicka varianta. Je to PR kec.

0/−1
19.5.2019 11:11

J45i27ř95í 92S39c57h93w28a48c19h 8828394948496

;-D;-D;-D

0/0
20.5.2019 13:10

O53n10d27ř96e12j 40Č90a98p91k23a 6651511253554

Podle mě bude záležet na tom, jak moc se brzdí. Když ten systém budu tlakovat mechanicky od motoru, tak ve chvíli kdy tam je maximální tlak tak už akorát kladu motoru zbytečně odpor... když to budu hnát elektricky tak mám nižší účinnost, ale poběží to jen když klesne tlak v systému pod nastavenou hranici. Při plynulé jízdě někde po dálnici nebo okresce by to něco málo ušetřit mohlo.

+1/0
19.5.2019 21:37

J19i90ř18í 98S54c38h22w91a30c63h 8758344298316

Ano mýlíš se.

Úspora je v tom, že elektrický posilovač poháněný z baterie, brzdy "tlakuje" jen když je zapotřebí tlakovat a baterie pokud je nabita se od alternátoru odpojí a přestane ho zatěžovat.

Podtlakový posilovač je mechanicky "dotován" energií z motoru po celou dobu chodu motoru.

+1/0
20.5.2019 12:52

Premium

Havel byl z jiného těsta, vzpomíná v rozhovoru exprezident Klaus

Jeden z hlavních aktérů polistopadového vývoje Václav Klaus starší hovořil pro LN o nepochopení kuponové privatizace i...

Premium

Test kávy v kapslích: Bezpečné, pohodlné, ale drahé potěšení

V kavárně určitě najdete zajímavější druhy kávy, rozpustná je zase levnější. Test jsme zaměřili na kávu v kapslích, z...

Premium

Sex je snadno dostupný, ale nevěra ještě není důvod k rozchodu

Tolerance je podle něj jen povýšenecký postoj k druhému a vytváří korupční prostředí, proto do partnerských ani jiných...

Najdete na iDNES.cz