náhledy
Královský vnitřní prostor lze proměnit na obří stěhovák. Obě zadní řady sedadel lze sklopit do rovné podlahy.
Autor: Cadillac
Základní verze bude mít pohon zadních kol, čtyřkolka bude za příplatek.
Autor: Cadillac
Cadillac opět použil svůj "vertikální" design, ve kterém jsou přední i zadní světla postavena na výšku
Autor: Cadillac
Základní "krátká" verze narostla na délku jen nepatrně o čtyři centimetry na 5,18 metru. Prodloužená verze označená ESV pak měří na délku úctyhodných 5,7 metru.
Autor: Cadillac
V základní výbavě dává výrobce na auto dvacetipalcové ráfky, za příplatek lze pořídit 22palcové disky.
Autor: Cadillac
Moderní techniku zvenku oznamují výhradně diodová světla vpředu i vzadu.
Autor: Cadillac
Hlavním lákadlem escalade má být luxusní a bohatě vybavený interiér.
Autor: Cadillac
Cadillac Escalade
Autor: Cadillac
V nové generaci dostane palubní deska hned dva multimediální displeje.
Autor: Cadillac
Cadillac Escalade
Autor: Cadillac
Cadillac Escalade
Autor: Cadillac
Základní verze bude mít pod kapotou osmiválec s objemem 6,2 litru a s výkonem 313 kW.
Autor: Cadillac
Cenu zatím výrobce nezveřejnil, do začátku prodeje zbývá ještě půl roku. Současná generace začíná v USA na 64 000 dolarech, tedy v přepočtu na 1 200 000 korunách.
Autor: Cadillac
Cadillac Escalade
Autor: Cadillac
Cadillac Escalade
Autor: Cadillac
Cadillac Escalade
Autor: Cadillac