- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
a jen pro info ,bursik je s malým b jelikož ten člověk si nezaslouží ani velké písmeno. hezký den
No ekologicke vozy ano ale kde je vzít? Hybrid pana bursika žere ve skutečnosti 12 l/100 , prius a jeho 4,9 tak to je jen sen a udaje výrobce jsou k smíchu! Ale peníze do magistratní kasy se hodí takže žádná sleva na ekologické vozy jak je zvykem jinde NEBUDE!
V Londyne bydlim a vsichni vime, ze zavedeni tzv. mytneho je jen zpusob jak zde ziskat penize na neustale prekracovani CO limitu. A vzhledem k zivotnimu prostredi to rozhodne nefunguje. Neni pravdou, ze pri vekem smogu atd. nepousteji automobily do "Congestion zone"/ mytne zony. Naopak jeste vyzyvaji v televiznich poradech o doprave aby uvolnili okruzni spojky cestovanim prez centrum. Ciste jen pro zisk!!! Pokud chce nekdo zavest mytne, pak prosim. Necht ho plati. Ja odmitam. Americka ambasada v Londyne taktez!!! Ani libru...ani halir!!! Je to nesmysl. Vivat stredovek!!!
Dobrý den,
dovolím si nesouhlasit, z osobní zkušenosti vím že u hybridů záleží na typu cesty, hlavně dálnice, kde se jejich výhody tolik neprojeví. Sám jezdím: Mimo dálnice / S dálnicí:
Toyota Prius (objem 1,5L) 4,0 / 5,0 \\ Toyota Camry (objem 2,4L) 5,9 / 7,5 \\ Lexus GS 450h (objem 3,5L) 7,5 / 9
Toto vše nejsou nějaké teorie, ale praxe mnoha tisíců kilometrů, čísla jsou podložená. S pozdravem
Kraíček
Co tak zakázat vjezd do Prahy všem vozidlům s dieselovým motorem. A je po smradu i prosperitě. Až si zvolíte Zelené jistě toho dosáhneme snadno.
Nebylo by náhodou jednodušší v centru Prahy napálit parkovné tak, jako to třeba udělali v Amsterdamu? Pak tam budou vjíždět z 90% opravdu jen ti, kteří musí.
Je vidět, že to i funguje. Např. v Londýně je hustý smog a místní radní již omezili vjezd do centra. Spousty lidí si tam pořizuje nyní různé minivozy s el. pohonem, nebo hybridy. Najednou tak v Londýně vládne značka Toyota. Ta je v současnosti jediná, která nabízí plnohodnotný a dostupný hybridní vůz Prius.
... Prius, který je dražší a emise nejsou výrazně nižší než u běžného moderního auta. Krom toho výměna baterií každých pár let se docela prodraží. Nehledě na nároky na jejich likvidaci... to je rozumné.