náhledy
Výběr auta pomocí internetu se stal nezbytnou součástí nákupu pro téměř každého zákazníka, bez ohledu na jeho věk nebo vyhlédnutý vůz.
Autor: Daimler
Britta Seegerová
Autor: Daimler
Přibližně 90 procent klientů je již v okamžiku, kdy vstupují do showroomů, o voze dobře informováno.
Autor: Daimler
Omezení spojená s nemocí covid-19 nutí značky vymýšlet kreativní řešení a je zřejmé, že luxusní výrobci jako právě Mercedes-Benz mohou být i v oblasti prodeje přes internet propagátory dosud nevídaných přístupů.
Autor: Daimler
Letos na jaře Mercedes-Benz zaujal tím, že v době nouzového stavu uspořádal pro své zákazníky velmi neobvyklou online prezentaci z hlediska odbytu důležitého modelu GLE Coupé.
Autor: Daimler
V showroomu v Praze proběhla za zvýšených hygienických opatření prezentace s profesionálním moderátorem a školiteli značky, zákazníci vše sledovali přes telefon, tablet nebo počítač.
Autor: Daimler
Akce byla neobvyklá i tím, že movití zákazníci nepřišli o tradiční zážitkovou část: automobilka jim zprostředkovala řízenou ochutnávku rumů tím, že přihlášeným zájemcům dopředu rozvezla vzorky, které pak spolu se someliérem přes obrazovky degustovali.
Autor: Daimler
Britta Seegerová
Autor: Daimler
Britta Seegerová
Autor: Daimler
Britta Seegerová
Autor: Daimler
Britta Seegerová
Autor: Daimler
Britta Seegerová
Autor: Daimler
Výběr auta pomocí internetu se stal nezbytnou součástí nákupu pro téměř každého zákazníka, bez ohledu na jeho věk nebo vyhlédnutý vůz.
Autor: Daimler