Diskuze
Zpovykaná Evropa přestává automobilky bavit. Brexit je poslední kapka
Děkujeme za pochopení.
L44u56k80á79š 88K29m15e82n42t
Otázka je, zda je Brexit skutečný důvod nebo jenom vhodná záminka. Většina automobilek se snaží pomalu ale jistě přesouvat výrobu do zemí s nižšími náklady na pracovní síly. Typicky takové Turecko je v posledních desetiletích dost oblíbené mezi automobilkami a proto byl v minulosti i tlak na jeho přijetí do EU.
Samozřejmě přesun výroby znamená propouštění tisíců lidí a další tisíce přijdou o práci v dalších firmách v rámci výroby dílů a zajišťování služeb. Tedy je to poměrně ožehavé téma a je tedy otázka, zda se těm automobilkám spíše Brexit nehodí celkem do krámu.
M77a46r13t47i54n 95S95t70a48n74k20o
To je tak, když lidé při všelidovém referendu vůbec netuší, o čem ve svých emocích rozhodují a jaké to bude mít dopady. Ať žije přímá demokracie, vedoucí do pekel.
V69a35š55e32k 69Ř13í63h44a
Ten nadpis je šílený. V podstatě odchází z Anglie a to z důvodu brexitu a zde se to vztáhne na celou EU. mám pocit, že pisálek trochu nepochopil okolnosti.
J20a96n 16D11v87o51r60a69k
Naučte se číst a dávat věci do souvislostí. Ford vyrábí v Anglii motory pro své auta, která vyrábí v Německu a ty pak dováží do Anglie. V případě brexitu se mu tyto motory tvrdě prodraží ( cla atd..)
R60ó93b35e88r73t 15T10o21m73e28k
Ano..Evropa přestává bavit NĚKTERÉ automobilky...především ty, které zde moc dobré výsledky nemají.
Příkladů by se našlo plno...Ford, který je mnoho let v mínusu ( v Evropě ), koncern Fiat u něhož jsme kromě dvou Alf nic nového neviděli mnoho let, Honda která bude zřejmě dovážet auta z Japonska stejně tak jako Mazda, Opel který nyní vlastní PSA protože byl trvale v mínusu a další...
Ale stále je tu plno dalších automobilek které se na odchod nechystají.
A pozor překvapení...obdobu našich norem euro mají v každé vyspělejší zemi...a někde i tvrdší.
R44o64m42a98n 56P38o96l68á22č18e11k
Protože tu nejsou "doma"... Kolik % produkce koncernu VW je v EU a kolik mimo ni?
V57l20a85d64i69m72í44r 70R45e25t94t93i36n45g76e23r
Logický krok Japonců. První krok, bezcelní dohoda EU Japonsko, druhý krok tlak na elektromobilitu a velké investice a třetí krok, Brexit. Co by jste dělali vy? Uzavřeli továrny, ušetřené peníze vložili do vývoje a těch pár prodaných kusů dovezli odjinud na základě objednávek lodí.
T84o46m64á34š 43B58e50r68k98a
Největší tlak na elektromobilitu je v Číně.
V12l20a49d77i13m29í39r 51R68e12t82t49i34n13g41e65r
No hlavně bych sledoval co ukončení výroby automobilů udělá s britským trhem práce a zamyslel se co udělat s tím českým dokud je čas.
V49i38k13t48o70r 15N62á79r25o21ž32n56ý
Já to vidím trochu jinak..Článek mi připadá dost tendenční. Evropa přestává automobilky bavit...to je naprosto idiotský název článku , zvlášť když se týká pouze jedné evropské země (pokud budeme brát Turecko za evropskou zemi tak dvou zemí) a pouze japonských automobilek...
Já si myslím, že tím hlavním proč japonské automobilky opouštějí Velkou Británii je nejen brexit , ale i stagnující prodeje. V Evropě byla japonská auta obrovsky populární v osmdesátých a v první polovině devadesátých let. Od té doby japonské automobilky si prošly obrovským ústupem ze slávy.. Například v Čechách prodá samotná ŠKODA cca čtyřnásobek toho , co všechny japonské automobilky dohromady. ŠKODA prodá v Evropě více aut , než na všech zbývajících kontinentech dohromady.. a podobně na tom jsou další evropské značky.. Takže ano , japonské automobilky , které mají své závody v dnes problematických zemích jako je Velká Británie nebo Turecko možná přestává Evropa bavit , všechny ostatní ale Evropa baví dost a dost...
M83i66r97e69k 26G65a66j61e93r
Vyrobni naklady Hondy ve Velke Britanii proste prilis stouply bez ohledu na brexit. To vidim jako hlavni duvod. A proto take ma Škoda stale dobrou pozici. Honde se porad dobre dari v USA a jinde a darilo by se ji i v Evrope, kdyby tu vyrabela levneji jako mnohe jine znacky.
J92a41n 94J65e52m67e43l92k73a
Tak už dřív jiné automobilky v Evropě škrtaly motorizace a modely. Odlišné normy od USA.. Měnící se..
M60i42l32a68n 93D30v46o30ř37á96k
To je daň za moderní přímou demokracii, tj. "referendum", ve kterém volí také nevzdělanci, lidi ovlivnitelný populismem a nacionalismem... Svobodně se rozhodli, tak to mají i s patřičnými následky. Přitom problémy z brexitu šly velmi dobře předpovídat... Uzavření či přiškrcení zahraničního trhu bude i pro tak velkou ekonomiku pohromou. Bohužel stát se to může všude, i u nás...
V56l69a61d91i96s81l66a11v 14B23u32r67y46š79e70k
tam kde se o takových věcech nerozhoduje v referendech, tam se to stát nemůže
Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit
Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku
Vypadá jako motorka, ale motorka to není. I když se tak chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Šéf inovační platformy: V Praze by mohla nad Vltavou létat dronová donáška
Vysíláme Těžko průjezdná ucpaná města nejsou zdaleka jen českým problémem. Po celém světě se experti...
Milán auta vyhání, novinky se pokoutně představují mezi židlemi a módou
Lombardská metropole se už dlouhé roky vehementně snaží vyhnat auta z centra. Ta se tam v době...
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Tesla 3 je v ČR nejlevnější v historii, značce klesají prodeje
Americký výrobce elektromobilů Tesla snížil ceny, například v USA, Číně a Německu, všimla si...
Prodej rodinného domu 4+2 ( dva byty 2+1 ) s možností rozšíření v obci Přemyslovice
Přemyslovice, okres Prostějov
3 890 000 Kč