Generace E60 vyráběná v letech 2003 až 2010 je opravdu prolezlá kabely, řídicími jednotkami a počítači a vlastně je trochu s podivem, že některé naprosto zubožené kusy, po letech a stovkách tisíc kilometrů v rukou stále méně a méně pečlivých majitelů, ještě fungují. Obvykle situace vypadá tak, že auto s obtížemi nastartuje, palubní deska hraje všemi barvami, převodovka škube, od podvozku se ozývá lomoz a uvnitř nefunguje pořádně skoro nic.
Najít plně funkční kus je opravdu vzácnost a nelze se divit některým současným majitelům, že se jim jejich udržovaná „pětka“ prodávat nechce, když je plně funkční, bezproblémová a vyžaduje jen běžnou údržbu. Se silným motorem je to totiž pořád velice dobré auto a jeho prodejem a nákupem novější generace si moc nepolepšíte.
Naprostá většina ojetin v inzerátech a bazarech je tak vlastně jen jakýsi stavební kámen nadšeneckého projektu, který bude vyžadovat poměrně rozsáhlou péči a investice.