Ale ještě není tak zle, aby nešel hezký trojkový bavorák této generace koupit. Občas se podaří najít velmi zachovalý kus z posledních let výroby s relativně nízkým nájezdem. Taková auta však obvykle mívají základní motorizaci 316i nebo 318i a velmi skromnou výbavu. Vzácně lze narazit na kombi s označením Touring, ale spíš jsou taková auta sedany a dvoudveřová kupé. Ta obecně mívají najeto méně.
Nejlevnější kusy se dnes dají koupit za třicet tisíc korun, ale slušná auta s aspoň nějakým potenciálem začínají u sto tisíc korun a atraktivnější motorizace, tedy šestiválce, bývají klidně i draží. Třeba kupé 330Ci v hezkém stavu může být dnes už investiční záležitost za víc než dvě stě tisíc korun. Diesely, čtyřkolky a verze s automatem asi mezi nadšenci ikonického statusu nedosáhnou a ceny si tak dobře držet nebudou.