náhledy
Šéf vývoje BMW Frank Weber (zcela vpravo) byl u tohoto projektu od jeho samého začátku.
Autor: BMW Group, iDNES.cz
V areálu s převýšením 80 m jsou různé druhy silnic s celkovou délkou 25 km s celkem osmi rozličnými povrchy.
Autor: BMW Group, iDNES.cz
Vývojáři mohou kombinovat virtuální simulace a reálné testování.
Autor: BMW Group, iDNES.cz
Nový testovací a vývojový polygon BMW u Sokolova pro vývoj systémů plně automatizované jízdy a parkování
Autor: BMW Group, iDNES.cz
Testovací a vývojový polygon momentálně zaměstnává vyšší desítky lidí, v plném provozu jich má být okolo stovky.
Autor: BMW Group, iDNES.cz
BMW Future Mobility Development Center (FMDC), jak zní oficiální název centra, má hrát klíčovou roli s ohledem na mobilitu budoucnosti.
Autor: BMW Group, iDNES.cz
Nový testovací a vývojový polygon BMW u Sokolova pro vývoj systémů plně automatizované jízdy a parkování
Autor: BMW Group, iDNES.cz
Nový testovací a vývojový polygon BMW u Sokolova pro vývoj systémů plně automatizované jízdy a parkování
Autor: BMW Group, iDNES.cz
České testovací centrum je svou rozlohou 6 kilometrů čtverečních největším polygonem BMW na světě.
Autor: BMW Group, iDNES.cz
Nový testovací a vývojový polygon BMW u Sokolova pro vývoj systémů plně automatizované jízdy a parkování
Autor: BMW Group, iDNES.cz
Nový testovací a vývojový polygon BMW u Sokolova pro vývoj systémů plně automatizované jízdy a parkování
Autor: BMW Group, iDNES.cz