Diskuze
Drž si odstup, frajere! Jak velká je skutečná bezpečná vzdálenost
Děkujeme za pochopení.
M80i89c17h63a27e88l 81P47r69i52n41c
A co mám dělat, když se snažím dodržet bezpečnou vzdálenost, ale někdo jiný mne předjede a ohrozí mě i řidiče přede mnou, protože bezpečnou vzdálenost poruší?
K64r44i32s93t63ý24n31a 47Š65n67o85b10l32o50v22á
Dopravní policie téměř neexistuje není třeba se bát, 3x týdně přejedu celou republiku tam a zpět a nenarazím na policajty třeba tři neděle. A když už někde tak akorát hlídají rychlost a nebo dálniční známky. Takže každý si jezdí neohroženě jak chce a tak to bude i dál
J35i64n72d14ř25i45c36h 69Š76k42o56p44e30k
Bezpečná vzdálenost je v zákoně definována tak obecně, že prakticky není možné trestat její nedodržení.
M97a97r71t90i35n 45K59u18č51e47r10a
A co druhá strana problému? Řidiči co jezdí nesmyslně pomalu. Není se co divit, že se člověk někomu přiblíží na kratší vzdálenost, když ten jede za denního světla na suché přehledné vozovce tam kde je povolená 90, 60 km/h. ( potkávám pravidelně, asi je baví se koukat ve zpětném zrcátku na tu kolonu za nima)
To je pak samozřejmě dojedete a při nejbližší příležitosti předjedete.
Při předpokládaném předjíždění se těžko budete držet daleko za ním.
Jinak když se jede povolenou 90 tam kde je, tak je to dostačující a s rozestupy nemám problém.
D16o50m61i24n31i31k 62H93a48š68e22k
Bezpečnou vzdálenost má každý trošku jinou. Mladý 20 letý, má trošku rychlejší reakce než 60 letý. Zároveň mé 12 let staré auto, potřebovalo na zastavení 2x takovou vzdálenost co to nové - a to nepočítám automatické antikolizní brždění, které nějakou tu půlsekundu než přijde reakce ušetří. Je to stejné jako s rychlostí, když jedu na známém a přehledném úseku, jedu klidně i 120km/h, zatímco když je mlha - sníh atd, tak se klidně ploužím i 70km/h.
V14l79a37d17i22m37í73r 55M60a17l78ý
Bezpečnou vzdálenost nemůžete nikdy dodržet. Pokud se o to pokusíte, spolehlivě se před vás někdo narve.
J11a49n 66K94r93p74e86c
pokud ma nekdo reakcni dobu na rozsvicena brzdova svetla auta jedouciho pred nim 2 sekundy, tak by predevsim nemel ridit vubec...
P89e14t82r 27H72á96j73e83k
0.1-0.2 je rychlost oka
0.5 - 0,7 je reakce mozku než si uvědomíte, že se něco děje
0,3 - 0,5 rozhodnutí brzda/úhybný manévr
0,5 od okamžiku rozhodnutí, než zareaguje noha
1,4 - 1,9 s - toto je průměr populace. Jen intenzivním treningem zrychlíte reakční dobu...
P21e48t54r 78B61á95č61a
Kdyby se na silniccih nemotali porad lojzove co nonstop brzdi levy pruh nebo maji smrt v ocich pri 70 km/h, tak by se nejaky odstupy a lepeni nemuseli absolutne resit.
Vzdycky kdyz nahodou potkam nejaky normalni ridice, jedem neco pres 100 tacho, vsichni si drzi dostatecny odstup, porad neslapem na brzdu jak lopaty a vsichni jedeme uplne v pohode. Bohuzel dana skutecnost se postesti tak jednou dvakrat do tydne, jinak je to porad nejake mantak, ktere si snad hovi v tom, ze ma za sebou 10 aut.
M93a91r63e27k 32H32r44u95b86y
Kdyz telefonovat, tak zasadne v levem pruhu, to je preci pravidlo
K92a36r48e21l 56S35t37r87ž17a58n63o38v86s17k39ý
Pro jistotu před těmi, co mi vjíždí do mezery přede mnou, vozím kameru.
M42a37r25e35k 10H80r54u82b49y
K dodrzovani bezpecne vzdalenosti na nasich silnicich mame malo silnic, uz davno se tam auta nevejdou...
P72e13t39r 56M63i66c69h86a39l
Budeme muset zdražit mýtné, aby aspoň část tranzitní kamionové přepravy jela jinudy. A vážit kamiony včetně zatížení náprav. Přetížené okamžitě odstavit, zakázat jízdu do přeložení nákladu a firmě pořádně mastnou pokutu.
R78a70d34e71k 63V22a27c89l54a46v96i57k
Znamy si na CVUTu nechal udelat radar s displayem za zadnim sklem a kdyz se nekdo priblizi na mensi vzdalenost, napise na display tu vzdalenost (a mozna jeste neco, nevim presne). Udajne to dost funguje a zakazane to neni...
Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit
Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku
Vypadá jako motorka, ale motorka to není. I když se tak chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...
Šéf inovační platformy: V Praze by mohla nad Vltavou létat dronová donáška
Vysíláme Těžko průjezdná ucpaná města nejsou zdaleka jen českým problémem. Po celém světě se experti...
Milán auta vyhání, novinky se pokoutně představují mezi židlemi a módou
Lombardská metropole se už dlouhé roky vehementně snaží vyhnat auta z centra. Ta se tam v době...