Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Miláček publika v čele Škody odmítal poslušnost. Padáka dostal až po boji

Pro Bernharda Maiera to možná byl spíš povolávací rozkaz než nabídka. Měl za úkol vést Škodu. Odlišnější místo asi manažer značky Porsche dostat nemohl.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JH

Zaujalo mě vyjádření odborářů: To co ve Škodě musí zvládnout jeden člověk, ve VW dělají 2 i 3. Naproti tomu stále slyšíme, jak je u nás nízká produktivita práce oproti Německu. U nás pracujeme pro zahraniční vlastníky s minimální přidanou hodnotou. Zisky inkasuje ten, kdo je finalistou daného výrobku na trhu konečného zákazníka. Za toto vše můžeme poděkovat 41 letům bolševické nadvlády. S trochou nadsázky lze říci, že válka skončila v roce 1989 a my jsme ti, kdo prohráli se všemi důsledky poraženého.

2 0
možnosti

To je pochopitelně akorát odborářský blábol, vzniklý tak že vezmou konkrétní úkon který je v českém provozu více automatizován a udělají na něm tuto nesmyslnou demonstraci. Obecně je produktivita provozů jako celku v ČR samozřejmě nižší, což kompenzuje právě méně nákladová pracovní síla.

0 0
možnosti

"protože Škoda svými vozy až příliš zatápěla klíčové značce VW, rostl jí i obrat a svými maržemi překonávala i prémiové Audi, což vedení koncernu neslo nelibě"

To se zase musí člověk pousmát. Ve skutečnosti ani jedno není pravda - VW stabilně prodává cca 5x tolik co Škoda, žádné "zatápění" se nekoná ani náznakem. Opěvované finanční ukazatele jsou ve skutečnosti jen virtuální čísla vytvořená vnitrokoncernovým nastavení finančních toků, je známá věc že po dieslegate VW úmyslně deponoval více zisku ve škodě než kolik ta sama skutečně vytvořila. V globálu i tak platí že na objemu produkce i zisku se podílí cca 8-9%. Vedení koncernu nemělo problém.

1 0
možnosti
  • Nejčtenější

Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit

18. dubna 2024

Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...

Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano

17. dubna 2024,  aktualizováno  18.4 16:25

„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku

18. dubna 2024

Vypadá jako motorka, ale motorka to není. I když se tak chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K...

Místo vzduchového polštáře šrapnelem do hlavy. Airbagy mohou i zabíjet

15. dubna 2024

Seriál Když máte tu smůlu, havarujete a řítíte se za volantem proti jinému autu nebo třeba zdi, očekáváte,...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

KVÍZ: Poznáte české automobilové legendy podle siluety? Otestujte se

12. dubna 2024

Jak máte nakoukaná auta? Poznáte je jen podle siluety? Vybrali jsme deset vozů vyráběných v Česku,...

Nohu z plynu. Podívejte, jak policie měří rychlost na více než tisícovce míst

19. dubna 2024  11:08,  aktualizováno  16:29

Na více než tisícovce míst na celém území Česka policisté hlídají dodržování nejvyšší povolené...

Čínské automobilky skladují přebytky z výroby v evropských přístavech

19. dubna 2024

Místo přepravních kontejnerů, které bychom tu očekávali, se zde dnes řadí celé legie elektromobilů....

Embéčko, fordy i porsche. Auta, která na poslední chvíli měnila jméno

19. dubna 2024

Aféra ohledně označení Alfa Romeo Milano ukázala na nijak výjimečný problém. Automobilky zdlouhavě...

Největší chyby českých řidičů. Omezení a represe jsou na škodu, míní expert

19. dubna 2024

Premium Automobilový expert Jan Červenka vyzkoušel tisíce vozidel. Řídit se učil od závodníků, sám pořádá...