Diskuse k článku

Rozborka do šroubku. Jak automobilky detailně zkoumají cizí vozy

Špioni válející se pod auty na autosalonech jsou jen slabý odvar. Automobilky si navzájem rozebírají auta do posledního šroubku. A stejné činnosti se věnují i specializované nezávislé firmy.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J85a55n 30S16o51u93k72u30p 1614194276975

Je docela běžná praxe, třeba u dodavatelů komponent, že si vzorky navzájem vyměňují v nezkompletovaném stavu.

+2/0
15.6.2018 10:12

J44a37r33o84m91i14r 91H71o77b62l91i82k 1515207455

Pohledem z druhé strany sice konkrétní dodavatel ví, co, jak a za kolik dokáže vyrobit konkurence ale pokud nemá svůj dostatečně silný, inovativní, nápaditý a dostatečně chráněný vývoj, tak vyrábí jen to, co už někdo před ním vyráběl.

Samozřejmě se tímto způsobem sjednocují konstrukční prvky(na těch funkčně nejlevnějších) a výsledek bude, že různé automobilky budou nabízet konstrukčně stejná auta - protože něco jinak by při stejné funkčnosti bylo dražší.

0/0
14.6.2018 19:02

J39a91n 53K50o73m83r20s91k22a 8442402238692

150000 USD za takto podrobnou analýzu je naprostá prkotina. Za ty prachy to zkrátka stojí.

Samozřejmě si to ale nebude kupovat Franta z Horní Dolní.

+5/0
12.6.2018 11:49

J94a33n 27K58o72m22r29s64k45a 8242702548702

Tak cena za tu informaci pro BMW i3 (komplet) je přeci jenom o něco vyšší, ale do 1,2 mio USD se to dá pořídit. I přesto je to levné.

+2/0
12.6.2018 11:53

M84a77r81t63i57n 37K88r11o88u77p50a 2731863159900

Přesně tak. Když jsem to dočetl k té částce jak jsem pojal podezření že tam chybí nula. Nad tím bych se nepozastavil.

+2/0
12.6.2018 20:30

Najdete na iDNES.cz