- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Dá se očekávat že EU ve stylu "poručíme dešti, větru", zakáže výrobu a prodej spalovacích motorů. Tím Evropu dokonale potopí.
Elektromobilita je totiž obrovský nesmysl z hlediska logického myšlení. Někdo z vás píše EKOTEROR. Skutečně existuje a s požehnáním vaší Unie. Zejména v současné době těsně před krizí to zavání terorem.
NEUBDE PRÁCE. a lidi to neberou. Já zažil jednu velkou krizi v 80.letech minulého století tady v USA. Ta finanční 2007-8 byla srandička. To krvácely jen banky, hypoteční ústavy, lidi na "foreclosures" kterým banky sebrali nemovitosti (domy, byty, condominia, pozemky, které nemohli splácet. A nevrátili ani dolar.. A když už máte hypotéku skoro splacenou.........to je rána pod pás.
Myslíte že u vás budou banky milosrdnější? Já ani ne.
To jsou jen útržky z ničeho.
Krize bude o něčem jiném. Nejde o finanční kruzu ale o celkovou recesi. nejde JEN o auta i když ty jsou na prvním místě. Jde všechno co je s automobilismem spojeného včetně všech obchodů okolo automobilek Má někdo představu KOLIK stojí odstevená linka na výrobu aut třeba na jedno pondělí? A přeneseně další výrobci autodílů doma i v zahraničí?Jako je Česko pro VW nebo Hondurad a Porto Rico pro Forda, a další pro Němce, Frantíky? Do toho pár set tisíc hladových imigrantů s titulama i bez po celé Evropě...V USA se nebude tolik propouštět jako v Evropě, a dokonce se předpokládá že když přijde krize, tak za 2 roky nejméně. Navíc krize v Evropě bude dlouhodobá. Nebude ptáce a i obchody přestanou objednávat dražší zboří protože na ně nebudou prachy. A jak se připravují na krizi sami lidi?
No jak, nijak. Nemají pojem o čem "to" je.
Myslím, že krize bude v Anglii, tam už auta stojí na letištích, ale sem se to dostane jenom protože o tom budou všude psát.
A ano i u nás už se někde propuští, ale mám takový pocit, že je to tam, kde snižují náklady pod hranici kvality a tak se to prostě projevuje, třeba u nás na tlumíčích Monroe, které vyrábí z trubek z Turecka.
O 10km dál dělají stínítka do aut a neustále zvyšují výrobu.
Takže ono to bude asi jak která fabrika.
Ještě jsem se nedozvěděl, na co Brusel použije ty pokuty vybrané za vyrobšná spalovací auta. Budou to biliony Kč. Kde se objeví? Kolik z nich zůstane po té, co tím nakrmíme korupční EU komisaře anevolené EU úředníky? Komu ty peníze budou vráceny? Nikde ani slovo o tom, ticho po pěšině.
Obávám se, že analytici jednají přesně podle přísloví o džbánu a utrženém uchu. Tak dlouho se straší krizí, až jednou skutečně přijde. A k těm elektromobilům - každý elektromobil má výfuk - v nejbližší tepelné elektrárně.
Spalováky mají výfuků několik. Při dopravě, těžbě ropy a hlavně v rafinerii. A kromě toho, není podmínkou, že elektrická energie se vyrábí v tepelné elektrárně. K vám se ještě nedoneslo, že to jde i jinak?
Dobrá panika. Daleko horší problém je astronomická zadluženost.
Bude krize, tohle jsou poslední bohaté Vánoce.
Kamarád dělal v Německu.Vyráběly něco pro BMW.Už tam nedělá prý to majitel zavřel protože BMW omezilo výrobu.
UŽ JE TO TADY!!!
Německý hospodářský zázrak ztrácí dech a stahuje do propadliště i své vazaly, ke kterým je přisát jako pijavice.
Za každým vrcholem lze nalézt sedlo nebo propast. To platí i pro hospodářství.
Něco se opravdu děje, už druhý týden verbuje v Bavorsku Škoda s modelem Kodiaq, který zřejmě leží ve skladech jako olovo.
Slušně vybavený model 1,5 l se blíží už 21000 EUR, čili 540000 Kč. K tomu se nabízí i prodloužená záruka.
Před koncem kalendářního roku bývá dobrých nabídek více, obchodníci si potřebují doplnit prodeje do nejbližší hranice obratu, od které dostanou své vozy v lepší rabatové kategorii.
Tentokrát se ale zdá, že ten obrat nějak stagnuje, podobné akce má i Mitsubishi.
No jo, je to samý TDI, TSI, asi už to netáhne. To zase bude hejtů na Teslu. Nejdřív, že je to o ničem a že brzo krachne, a teď zase, že nám bere práci.