Stuttgartský extrémista
Porsche postavilo dosud nejextrémnější sériově vyráběný model 911. Model 911 GT3 RS s atmosféricky plněným plochým šestiválcem s výkonem 525 koní je v podstatě závoďákem, se kterým můžete do běžného silničního provozu. Nejviditelnějším prvkem verze RS je obří zadní křídlo, jehož horní část lze elektricky regulovat pro zvýšení či snížení přítlaku pomocí tlačítka na volantu. Aerodynamika vozu je schopná generovat při rychlosti 200 km/h přítlak 409 kg a v rychlosti 285 km/h dokonce 860 kg.
Jen 1 450 kg vážící vůz vystřelí na stovku za 3,2 s a maximálku má oproti výchozí verzi GT3 kvůli aerodynamickému paketu sníženou z 319 km/h na 296 km/h. Na rozdíl od něj RS nemůže mít šestistupňový manuál, ale jen sedmistupňovou samočinnou dvouspojkovou převodovku PDK se zkráceným stálým převodem.
Dvojice skořepinových karbonových sedadel doplňuje bezpečnostní klec, která je součástí standardního paketu Club Sport.
Verze RS v základu za 5,6 milionu korun dostala kompletně přepracovaný podvozek, širší kola (20“ vpředu, 21“ vzadu) a výkonnější brzdy. Součástí úprav jsou dveře z uhlíkových vláken, dvojice karbonových skořepinových sedadel a ocelová bezpečnostní klec, která je součástí standardního paketu Club Sport.
K dispozici je i příplatkový paket Weissach s kapotou a střechou z uhlíkových vláken a bezpečnostní klecí z téhož materiálu, kovanými hořčíkovými koly a ostřejším řazením. Samozřejmě chybí zadní sedadla a prostor pro zavazadla v přední části nahradil velký centrální chladič. Cestovat lze tedy jen nalehko s obligátní kreditkou v kapse. Jde o „zážitkový“ model, který spíše než na parkovišti před samoobsluhou potkáte na závodních okruzích.