ilustrační snímek | foto: Volkswagen

Odhalte tajemství znaků automobilek. Volkswagen ho právě mění

Volkswagen má nové logo. Kruh obsahující písmena VW má plochý dvourozměrný design, je jasnější a má symbolizovat přechod značky k elektromobilitě. Jedna z největších rebrandingových kampaní na světě bude dokončena do poloviny roku 2020. Podívejte se, jak se vyvíjela loga světových automobilek.

Koncem tohoto roku se nad střechou výškové správní budovy koncernu Volkswagen, dominanty Wolfsburgu, objeví jeřáb. Stávající logo VW o průměru osmi metrů a hmotnosti sedmi a půl tuny vymění za nové. Má jít o mnohem víc než jen optickou změnu. Zjednodušený logotyp bude symbolem vstupu koncernu na pole elektromobility. Nové logo s plochým, dvourozměrným designem je čistší a bylo minimalizováno na své nejdůležitější prvky.

iDNES Premium

Tento článek je součástí placeného exkluzivního obsahu.

Členství je možné kdykoliv zrušit a je bez závazků.

Již máte premium? Přihlaste se