Diskuse k článku

Pro auto do ciziny se vydejte osobně, ale s odborníkem v patách

Koupě dovezeného auta je riziková hlavně kvůli možnosti manipulace s kilometry ze strany překupníků. Poměrně dost lidí proto volí jiný postup: v zahraničí si auto sami vyberou a pak se pro ně – nejčastěji do Německa – vydají osobně.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J88i91ř45í 81H92r80a90d50e93c 9528407810364

Mimochodem, podobné služby přímo od soudního znalce, navíc za řádově nižší ceny lze získat např. na expertcar.cz

0/0
2.5.2018 15:18

T73o64m87á45š 42L33u63d64v65í71k 1160107514882

Jasne a pred intervenci se tam dali kupovat auta zadarmo. Staci se podivat na internet a vetsina aut je v Nemecku drazsi. A ty temer nove Fordy a VW s dieslovym motorem se daji koupit za neuveritelne ceny i v CR. Opravdu velka zahada.

+1/0
2.5.2018 10:20

S10t65a60n11i63s27l22a27v 38N97ý15v54l61t 2474705133

Není to jen o ušetření pár tisíc. Auta najezdila ty kilometry po značně lepších cestách. Na jihu německa i ve značně lepším klimatu. Samozřejmě, že dobytek žije všude, ale tam statisticky méně. Bavorové ty auta pucují jak svá těla.

My jsme do taxislužby nakoupili audiny v Augsburgu od jedné softwarové firmy a jak zespodu, tak zevnitř vypadala jako nová. Ty samé kusy v českých bazarech byly buď stočené, nebo předražené. A to nám v taxislužbě o kilometry na tachometru jde až skoro nakonec.

+7/0
2.5.2018 10:01

K85a13r94e67l 75S11t92r61ž73a19n52o45v26s85k44ý 1408135795

Ojetiny nekupovat.

+1/−7
2.5.2018 9:18

V34á89c91l87a23v 69H18o44s65c81h 8896808842921

deutsche Qualität zählt sich aus.

+1/0
2.5.2018 9:04

J61a78r68o20s41l74a87v 17K14a85d91l21e80c 5941419922671

Na automobilu mne nezajímá stav tachometru, ale stav vozu...:-P

+4/−1
2.5.2018 9:00

M11i74r36o56s77l25a71v 42K86u33c19e28r13a 4807870257901

A ten ohodnotite podle stavu pedalu, osoupani volantu a podobne, co? ;-D;-D

+2/0
2.5.2018 9:06

J65a57r75o12s64l25a72v 30K14a98d76l42e73c 5761509972801

Takové detaily pořídíte za pár tisícovek nové.

+2/0
2.5.2018 9:11

M25i53r38o24s46l16a35v 32K18u65c68e13r33a 4967750297241

Samozřejmě. Proto jsem na to poukazoval ;-D

+1/0
2.5.2018 11:19

J47a64n 89Š12l85é11g16l 8512780478393

Jsem asi divný. Mne zajímá obojí... přece jenom opotřebení auta nikdy neutajíte. Takže stáří, počet KM, stav... to jsou atributy co mne zajímají. Když nepočítám logické věci jako auto a značku :-)

0/0
2.5.2018 9:06

J68a20r81o21s47l87a37v 59K11a54d59l31e52c 5931989552681

Nejste divný. Jste normální z davu. Já ne... bez takových jako vy, by jsme my ostatní nezbohatli.

0/0
2.5.2018 9:13

J96a17n 33Š56l27é36g21l 8592940938233

Takže na mne bohatnete? Vy? :-)

Přiznejte se jak to děláte :-)

0/0
2.5.2018 10:07

V46o85j45t97ě75c66h 22R36y53c30h25e94c46k74ý 2740647256219

Stáčí tachometry?

+1/−1
2.5.2018 10:39

J95í13ř39í 41N19o44v54o90t22n41ý 2972315264539

Autor clanku je uplne nimo. Vubec nevi o cem pise. Urady maji uredni hodiny i odpoledne. Chce akorat podivat na konkretni mesto a otviraci hodiny, zpravidla odpoledne maji utery a ctvrtek. Auta jsou o hodne lepsim stavu nez v Cesku. Staci, ze auto ma treba tri mesice starou TÜV neboli cesky STK, tak nejsou zadne podvody a ani podlaceni. Tento clanek je akorat lobby ceskych autobazaru, aby lidi odradili od nakupu v Nemecku.

+9/−1
2.5.2018 8:46

J73i89ř72í 64H55r82a64d40e66c 9548347530114

Mrkněte na stránky a FB AZconsulting. Zrovna on z asistovaných dovozů žije.

+1/0
2.5.2018 9:42

J69i58ř81í 61J20u98r63á91š63e81k 8377515900177

Jeste by chtelo doplnit info o tom, ze pokud si v zemich EU pořídíte vozidlo s najetymi mene nez 6000km nebo ktere je mladsi tuším 6 mesicu, musite u nas po jeho dovozu uhradit DPH z jeho porizovaci ceny. To same plati i u dovozu novych vozidel.

0/0
2.5.2018 8:22

J63i34ř23í 15H37r76a51d15e72c 9198287810594

Takové auto je nutno nakupovat u plátce, potom je za netto cenu, komplikace je v tom, že musíte v ČR složit kauci ve výši DPH (plátci je při přiznání vrácena) a v Německu dost často chtějí zálohu ve výši DPH, kterou vám vrátí poté, co jim zašlete kopii čekého TP, aby měli jistotu, že auto bylo skutečně vyvezeno, a oni nemuseli DPH platit za vás. Před pár lety si, hlavně při dovozu z Itálie, spousta překupníků zlevňovala vozy o DPH. Tzn., je nutné mít připraveno na takové auto cenu vč. německého DPH + dalších 21% z netto ceny na naše DPH.

0/0
2.5.2018 8:39

D80e39n57i15s87a 17P73r94o18c60h30á98z67k34o88v91á 9618313736

Přesně, ten článek je polotovar...

0/0
2.5.2018 10:40

P48a28v40e27l 61O27t56i11s94k 2966481627

No je to trochu jinak, řešil to před časem kolega akorát v opačném směru. tedy dovezl a přihlásil si nové auto v německu, ale koupil jej v čechách, s těmi kilometry a měsíci máte pravdu a DPH by jste musel zapltit v případě že by jste to auto prodal třetí osobě, jinakpokud vám auto zůstává, tak se platí jen jedna DPH, takže němci chtěli aby zaplatil DPH v německu a češí mu již zaplacené DPH měli vrátit, protože auto bylo vyvezeno a přihlášeno do jiné země. Sice si musel kvůli tomu asi půl roku dopisovat s oběma finančáky ale nakonec to dopadlo dobře. Není důvod aby jste platil DPH dvakrát v rámci EU.

0/0
2.5.2018 19:37

Š78i60m28o33n 44M58a92r30t77y94n97e13k 7133245463136

Jako soukromník bude člověk v německých bazarech nakupovat za vysoké ceny. Ten kdo vozí auta pravidelně, tak má v německu své oblíbení autobazary, které mu dávají podstatně lepší ceny (cca 20 - 25% dolů) a většinou mu nechávají auta bez problémů (aby se takový člověk měl důvod vracet).

+7/0
2.5.2018 7:38

J87i59ř53í 51H45r79a63d29e62c 9768397570854

Opravil bych vás tak na 10 - 15% a navíc, nikde nejsou zvědaví na obchodníka, který jim vykoupí dobré kusy a příšery jim nechá na triku. Když si připočtete polskou a balkánskou konkurenci, tak to s těmi nákupy v bazarech tak slavné není.

+5/0
2.5.2018 8:06

T21o75m56á54š 80Z69á79m43e88č39n97í41k 9526776494253

nikdy bych si nekoupil přes nějakýho soukromníka, to můžu typ rachy rovnou vyhodit z okna. Raději půjdu do nějakýho většího autobazaru a budu mít klid

0/0
9.5.2018 17:15

J36a13n 25D24l68o51u51h54ý 7134829250409

Pokud si nejste schopni sami odtahnout auto na podvale, pak pokud se bavime o autech do 200 000kc, tak se to tahat nevyplati. Clovek ve finale usetri sotva 5 tisic a ztrati tim hromadu casu.

+11/0
2.5.2018 7:15

M65a56r14t11i16n 18T11e48s52a31ř 2439443123233

O ušetření nejde. Jde o to, že je tam desetkrát větší výběr, vždy lepší výbavy, většinou lepší servis. A pokud se vyhnete Turkům (v článku velmi obratně okecáno), menší pravděpodobnost zklamání na místě se stočeným kusem - předpokládejme, že servisní historii si na místě každý zjistí. A hlavně tam nestáčejí "skoro všichni", na rozdíl od ČR.

+3/0
2.5.2018 8:32

M57a60r21t97i66n 39T47e91s59a61ř 2249883443693

A pokud se vám podaří koupit nestočený kus, ušetříte na české poměry řádově 30 tisíc - a to se vyplatí ;-D

0/0
2.5.2018 8:33

S31t52a71n65i38s24l86a84v 38N90ý33v51l39t 2954935923

Není to jen o ušetření pár tisíc. Auta najezdila ty kilometry po značně lepších cestách. Na jihu německa i ve značně lepším klimatu. Samozřejmě, že dobytek žije všude, ale tam statisticky méně.

My jsme do taxislužby nakoupili audiny v Augsburgu od jedně softwarové firmy a jak zespodu, tak zevnitř vypadala jako nová. Ty samé kusy v českých bazarech byly buď stočené, nebo předražené. A to nám v taxislužbě o kilometry na tachometru jde až skoro nakonec.

+1/0
2.5.2018 10:00

J68a22n 11D20l90o40u55h45ý 7534769470159

Milej pane ja si kdysi koupil nove auto, to auto najelo prvnich 120 000km pouze po Praze a max. 5 krat do roka nejaka ta 1000km cesta na dovolenou. Dalsich 100 000km to jezdilo povetsinou dalkovky. Az ve 200 000km jsem resil “opotrebeni” podvozku. Oprava po 12 letech stala cca 10 000kc. Auto vubec nesetrim a stoji 365dni v roce venku. Jedna se o “maly vuz” ze segmentu kam spada treba citigo.

0/−1
2.5.2018 11:50

M93a88r22t71i47n 79V94i80d65u14m29s25k37ý 5296687877567

Kupoval jsem auto v Bavorsku, přímo od majitele přes inzerát. Solidnost, vše se domluvilo přes telefon a auto podržel i když už se hlásil další zájemce. To auto vypadalo, jak kdyby s ním ještě nikdo nejel. Sice bylo o dost dražší, než v bazarech v tuzemsku, ale ta úzkostlivá starostlivost o auto zejména v Bavorsku a Sasku, to je skoro bych řekl jejich národní rys :D Tady se samozřejmě dají najít taky, ale rozhodně nebude levnější než v Německu, spíš naopak... A to nemluvím o stavu podvozku, silnice v Německu vypadají úplně jinak.

+16/0
2.5.2018 5:47
Foto

J42a53n 98D90o49č23e77k53a39l 1744176281875

Tak chybí tam zásadní informace - v Německu kupujte auto od Němců a ne od "Němců" :-)

+34/0
2.5.2018 2:32

T89o18m91á94š 26K29o84c70m44á25n37e87k 6484951727909

Tak oni i ti "Němci" už jsou ve stádiu, kdy místo sebe nasadí Němce, aby sami nebyli vidět :-)

+6/0
2.5.2018 7:42

Z31b52y97n18ě20k 33J48a24n54d75a 7433282185141

Ono je úplně ideální mít za sebe Němce. Se pak od prodejce třeba dozví, že to auto ani nemá kupovat, to je dobrý tak na východ a ne pro našince...

+1/0
2.5.2018 9:21

J86a62k76u24b 21R33o42u12s 3493120854912

To sem teď tenhle trapný PR článek budete kopírovat znovu a znovu každý týden?

+5/0
2.5.2018 0:53

Najdete na iDNES.cz