

Praga Grand (1921) s kapalinou chlazeným čtyřdobým čtyřválcovým motorem SV umístěným podél za přední nápravou a s pohonem zadních kol. Zdvihový objem 3 817cm3, výkon 40,5 kW, maximální rychlost 100 km/h. Otevřená šestimístná třídvířková karoserie-phaeton. Vůz údajně patřil Kanceláři prezidenta T. G. Masaryka.
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
Praga Alfa 5/15HP (1913) s kapalinou chlazeným čtyřdobým čtyřválcovým motorem SV. Zdvihový objem 1 130cm3, výkon 11 kW, maximální rychlost 55 km/h.
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
Praga IV (1910). Šasi osobního nebo lehkého užitkového automobilu s kapalinou chlazeným čtyřdobým čtyřválcovým motorem SV s pohonem zadních kol. Zdvihový objem 3 052 cm3, výkon 16,2 kW, maximální rychlost 55 km/h. Původní dřevěná špicová kola byla později nahrazena diskovými.
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
Motor Praga IX (1911). Řadový kapalinou chlazený čtyřdobý čtyřválcový motor s rozvodem ventilů SV, zdvihovým objemem 4 396 cm3 a výkonem 29,4 kW. V roce 1911 bylo v automobilce postaveno celkem pět osobních vozů s těmito motory.
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
Praga V (1913). Šasi osobního nebo lehkého užitkového automobilu s kapalinou chlazeným čtyřdobým dvouválcovým motorem SV s pohonem zadních kol. Zdvihový objem 1 206 cm3, výkon 7,3 kW, maximální rychlost 55 km/h.
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
Praga Alfa (1939) s čtyřdobým šestiválcem SV a s pohonem zadních kol. Zdvihový objem 2 492 cm3, výkon 44 kW, maximální rychlost 110 km/h. Otevřená šestimístná karoserie pro potřeby četnického sboru.
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
Praga Piccolo (1939) s kapalinou chlazeným čtyřdobým čtyřválcem SV a pohonem zadních kol. Zdvihový objem 1 128 cm3, výkon 20,6 kW, maximální rychlost 100 km/h. Uzavřená čtyřmístná dvoudveřová karoserie tudor. Vůz údajně patřil herečce Lídě Baarové.
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
Praga Lady (1938) se čtyřdobým čtyřválcovým motorem SV umístěným podél za přední nápravou a s pohonem zadních kol. Zdvihový objem 1 661 cm3, výkon 25,7 kW, maximální rychlost 100 km/h. Otevřená čtyřmístná dvoudveřová karoserie roadster. Vůz s unikátní zakázkovou karoserií, vyrobený v továrně Praga pro reprezentaci automobilky na výstavách a autosalonech.
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
Praga Lady (1936) s čtyřdobým čtyřválcem SV umístěným podél za přední nápravou. Zdvihový objem 1 661 cm3, výkon 25,7 kW, maximální rychlost 100 km/h. Vůz s unikátní karoserií od pražské firmy Uhlík. Na pařížském autosalonu v roce 1936 byl oceněn zlatou medailí.
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
Praga Baby (1936) s otevřenou čtyřmístnou dvoudveřovou karoserií. Kapalinou chlazený čtyřdobý čtyřválec SV, zdvihový objem 996 cm3, výkon 16,2 kW, maximální rychlost 100 km/h.
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
Praga Super Piccolo (1934) s uzavřenou pětimístnou čtyřdveřovou karoserií sedan. Čtyřdobý čtyřválec má zdvihový objem 1 661 cm3, výkon 25,7 kW, maximální rychlost 100 km/h.
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
Praga Piccolo Luxus Cabriolet (1929) s kapalinou chlazeným čtyřdobým čtyřválcovým motorem SV. Zdvihový objem 996 cm3, výkon 15,4 kW, maximální rychlost 85 km/h. Otevřená čtyřmístná dvoudveřová karoserie kabriolet.
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
Praga Grand 8 (1929) s uzavřenou sedmimístnou čtyřdveřovou karoserií s vnitřní mezistěnou. Osobní automobil s kapalinou chlazeným čtyřdobým osmiválcovým motorem SV umístěným podél za přední nápravou a s pohonem zadních kol. Zdvihový objem 3 582 cm3, výkon 51,5 kW, maximální rychlost 110 km/h.
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
Praga Piccolo (1926) s kapalinou chlazeným čtyřdobým čtyřválcem SV a s pohonem zadních kol. Zdvihový objem 824 cm3, výkon 9,2 kW, maximální rychlost 70 km/h. Uzavřená čtyřmístná dvoudveřová karoserie tudor.
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
Praga Piccolo (1926) s otevřenou třímístnou dvoudvířkovou karoserií. Kapalinou chlazený čtyřdobý čtyřválcový motor SV má zdvihový objem 824 cm3, výkon 9,2 kW, maximální rychlost 70 km/h.
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
Praga Mignon (1924) s uzavřenou šestimístnou třídveřovou karoserií limousine. Vůz má kapalinou chlazený čtyřdový čtyřválcový motor SV umístěným podél za přední nápravou a pohon zadních kol. Zdvihový objem 2 296 cm3, výkon 22 kW, maximální rychlost 80 km/h.
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
Praga R4S (2013). Sportovní a závodní automobil s vidlicovým kapalinou chlazeným čtyřdobým osmiválcovým motorem 2xOHC umístěným podél před zadní nápravou a s pohonem zadních kol. Zdvihový objem 3 200 cm3, výkon 375 kW, maximální rychlost 260 km/h.
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
Patnáct historických pragovek z let 1910 až 1939 vystavuje ve svých prostorách Národní technické muzeum v Praze. Na expozici se podílelo Automuzeum Praga ve Zbuzanech a také několik soukromých sběratelů. Výstava potrvá až do 27. dubna 2014.
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
Praga Baby (1936) s otevřenou čtyřmístnou dvoudveřovou karoserií. Kapalinou chlazený čtyřdobý čtyřválec SV, zdvihový objem 996 cm3, výkon 16,2 kW, maximální rychlost 100 km/h.
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz