Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Auta budou chytřejší než my, řídit nás ale zatím nechají

Od roku 2006 probíhá v sousedním Německu projekt s názvem AKTIV, který má za úkol vyvinout takové dopravní systémy a automobily, aby se co nejvíce minimalizovala rizika dopravních nehod a zvýšila se plynulost dopravy. Koncern Volkswagen, který se projektu účastní, představuje první vychytávky pro budoucnost.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JH

iuos

22. 8. 2008 20:54
hmm

jsem zpocenej, když řídí moje přítelkyně, která má řidičák tři týdny...   kdyby za volantem neseděl nikdo, tak bych se asi pos.al ;-D;-D;-D krom toho eletronice v autě nevěřím... a že se sere ve všech (!!!) autech...

0 0
možnosti

Brainwashington

22. 8. 2008 20:43
Řidič, který neví, jak má široké a dlouhé

vozidlo nemá v provozu co dělat ! Computer necomputer!:-(

0 0
možnosti

22. 8. 2008 18:30
jen tohle ne

Doufám, že pak zavedou taky řidičák jen na chytrá auta a odděleně na ta blbá. Páč bych nechtěl potkat nějakýho kubu, kterej se jen veze za volantem. Navíc jak se tato věc bude chovat třeba na polních cestách? Dokáže se to vyhnout kanálu nebo díře v silnici? Pak bude taky zajímavý souboj blbá verzus chytrá auta. Druhá věc je ta, že ne všechna řešení jsou ve všech případech pozitivní: např. když je sucho a musím zastavit na co nejkratší vzdálenosti na rovné silnici tak je ABS na škodu a znám motorkáře, kterej je rád, že jsem jel v autě bez ABS.

0 0
možnosti
RF

Lovila veverky v korunách stromů

22. 8. 2008 16:31
bezpečnost

Jaká bude bezpečnost když řidič zdegenerovaný pomůckami najednou bude muset jet po okresce bez pruhů? Vždyť ani neodhadne o kolik má protijedoucímu autu uhnout.

Navíc jaký asi bude požitek z řízení, když všechno bude dělat autíčko samo?

0 0
možnosti
M

regazzi

22. 8. 2008 13:50
Re:

Ano, auta se zkříženejma motykama ve znaku musí být logicky chytřejší, než ti co za ně dávají peníze ;-D;-D;-D

0 0
možnosti
JN

tojsouveci

22. 8. 2008 13:27
Už aby

Už aby ta auta řídila sama. Snad konečně ze silnic zmizí opilí řidiči a stanou se z nich pouze spolujezdci.

0 0
možnosti

Karel

22. 8. 2008 12:51
hmm

jak by to dopadlo pokud by v tom pruhu byla prekazka, dira ve vozovce (jak typicke pro ceske cesty) nebo se ritil silenec v opacnem smeru?

0 0
možnosti

HanzPrague

22. 8. 2008 10:06
mno

No já nevím, ten design se mi moc nelíbí ( viz přiložené foto ) ;-D;-D Něco s méně anténama by na skladě nebylo ? ;-D

0 0
možnosti
RB

erben3

22. 8. 2008 10:37
Re: mno

Předpokládám, že je to ilustrační obrázek a na finálním výrobku nebude vidět téměř vůbec nic.

0 0
možnosti
RG

darmo

22. 8. 2008 8:43
Nerovnoměrné vybavení

Nejhorší, co pro bezpečnost provozu můžou udělat, je vybavovat hromadně auta systémy, které nemají ty dosavadní vozy. Když se pak potkávají na silnici v kritických situacích, je zle.

Když přede mnou třeba na dálnici poměrně prudce za deště zabrzdil kamion, který jsem se chystal předjíždět, tak jsem s ABS snadno zabrzdil, ale dostal jsem to zezadu od Felicie, která se jenom roztočila a ve smyky svezla dál.

A tak to bude se vším.

0 0
možnosti

VoiToi

22. 8. 2008 8:26
Sabotáž

Takže až za 10 let někdo nakreslí přes dálnici šikmo tlustou bílou čáru, všechna chytrá auta to naperou přesně stejným směrem z mostu, protože hloupější řidiči budou spát nebo čumět na porno ...

0 0
možnosti

tom

23. 8. 2008 21:07
Re: Sabotáž

R^ taky mě to napadlo. Alespoň budou mít decka i jinou možnost zábavy než jen dávat šutry na koleje ;-D

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano

17. dubna 2024,  aktualizováno  18.4 16:25

„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...

Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu

23. dubna 2024

Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG

23. dubna 2024

Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...

Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně

22. dubna 2024

Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě

24. dubna 2024

Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...

Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu

26. dubna 2024

Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid

25. dubna 2024

Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...

KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části

25. dubna 2024

Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...