Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Pozor, aplikace na sledování radarů jsou v Německu zakázané

V Německu se v poslední době staly velmi populární aplikace, které varují řidiče před rychlostními radary. Netrvalo dlouho a bylo rozhodnuto, že používání těchto aplikací se bude trestat pokutou. Pokud však někdo varuje ostatní řidiče před radary přes rádio, žádná pokuta mu nehrozí.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JH

Říkalo se že v Rusku je všechno možné. Nevím jestli je to změnou klimatu, ale Německo to rychle dohání, od přijímání uprchlíků, dieselgate až po takovýhle nesmysly.

4 0
možnosti
TP

Staci jezdit dle predpisu a takove blb*sti nemusim resit... :-/

0 0
možnosti
JK

Žejo. Pak vás zastaví, běžná silniční kontrola. Všecko máte vpořádku, zadní žárovky jste během jízdy kontroloval, jestli nepraskly, gumy mají 5 mm vzorek ikdyž jsou letní. Je plka července. POlicajt nikdy nepoužije odhad k tomu, aby řekl, že 5 mm je méně než 1,6 mm a tudíž okometricky a mylšenkovým mozkem NIKDY nedojde k závěru, že pneu je sjetá.

Ano, stačilo podle předpisu přijít na roh ulic a odevzdat doklady. Pak byl dotyčný podle předpisu zastřelen. Bylo to podle předpisu, takže to bylo zcela určitě správně.

3 0
možnosti
MK

Koukam opet je hlavni problem v diskuzi jestli je potreba dodrzovat povolenou rychlost a jestli teda rychle jedouci auto je nejak nebezpecne nebo ne.

Rekneme ze hlavni duvod pro omezeni rychlosti neni ten, ze by clovek jedouci rychle mel vyrazne vetsi pravdepodobnost nehody - vetsinou jezdi rychle ridici, kteri vicemene maji nejakou zkusenost a riziko ze to kvuli vyssi rychlosti do neceho napali je minimalni. Pokud by na cestach jedili jenom sami zkuseni a vyjezdeni ridici (a idelani i mladsiho veku, nez zacnou zpomalovat reflexy) tak by pro nejake omezeni rychlosti ani nebyly moc duvody (mimo treba obce kde se pohybuji chodci).

Hlavni duvod pro omezeni rychlosti je ten, aby v dusledku vasi rychlosti nezpusobil nehodu nekdo jiny - at uz duvodu toho ze je slabsi ridic a vasi vysokou rychlost neumi odhanout, nebo proste jedete prilis rychle na neprehlednem miste a nekdo vam vjede pred auto. Ono je to velmi dobre videt napriklad na nehodach motorkaru - velka cast nehod je neni zpusobena tim, ze by motorkar nevladl rizeni, ale tim ze ho pri jeho rychle jizde nekdo prehlidne a trefi autem.

Zkratka omezeni rychlosti je potreba kvuli tomu, aby se na silnicich mohli pohybovat vsichni ridici od zacatecniku pres vyjezdene profiky pro svatecne jezdici duchodce. I kdyz verim ze sposuta lidi je schopna jezdit bezpecne a zaroven vyrazne rychleji nez dovoluji predpisy, tak tim snizuje bezpecnost provozu protoze tim prave zvysuji riziko ridicske chyby mene zdatnych ridicu.

Pak je tu jeste dalsi faktor a to ten, ze i dobry a zkuseny ridic obcas narazi na nepredvidatelnou situaci kterou potrebuje rychle vyresit - a kazdy ridic to vyresi snaze v 80 km/h nez ve 130 km/h. Takove situace se obcas stavaji - mne takhle treba jednou necekane vysprintoval chodec uplne mimo prechod primo pred auto - jel jsem tehda asi tesne pod 50 a nastesti jsem se mu vyhnul (i kdyz jsem mel malem v kalhotech...), vyhnul bych se mu i v 70? mozna jo, mozna ne....

1 0
možnosti
JK

Pak je tu jeste dalsi faktor a to ten, ze i dobry a zkuseny ridic obcas narazi na nepredvidatelnou situaci kterou potrebuje rychle vyresit

A proto je na rovném úseku silnice I. třídy omezení na 50 km/h, viditelné ze vzdálenosti půl kilometru. Protože i dobrému a zkušenému řidiči se může z ničeho nic na autobusové zastávce (jenom tyčka s JŘ, bez přístřešku) zničeho nic materializovat chodec přebíhající před autobusem, který tam po celou dobu, co se řidič blížil, nestál. MAterializovali se tam totiž jak chodec, tak i ten autobus.

Problém nastane, když pak člověka policejní transit vyložene nutí k porušení předipsů, protože jede NECELÝ METR za zadkem, takže zpomalení na 50 km/h znamená šlápnout na berzdu a to znamená mít bouračku. Můžete tomu nevěři, ale bohužel nemám v autě kameru, jen zpětné zrcátko.

0 1
možnosti
Foto

A aplikace získávají data jak? Telepaticky a nebo přes rádio?

1 0
možnosti
OU
KD

nejak se nam ta evropa fasizuje

3 0
možnosti
MM

A jak vidím,

i hloupne;-D

0 0
možnosti
Foto

J38i68ř40í 49Č60e72c64h

5. 1. 2016 22:50

a teď tu o té červené karkulce...

0 0
možnosti
OU
LN

L32a28d72a 13N38o68v63a29k

5. 1. 2016 22:45

by do toho někdo u nás musel cpát data.. a ještě ne falešný..., což se do česka moc nehodí...

0 0
možnosti
LN

L12a44d84a 27N76o34v16a39k

5. 1. 2016 22:31

a co když mam aplikaci s hlasovým ovládáním a když mě zastaví policajti použiju formulku "neplecha ukončena" a ona se odinstaluje...?

0 0
možnosti
JH

J78a69n 45H76a65v32r54d34a

5. 1. 2016 20:49

Nemci jako lidri EU jsou hodne tragicti.

11 0
možnosti
JR

A není jednodužší do té aplikace přidat funkci navigace. A nebo přidat tam oblíbená místa benzínky, hotely a radary.

0 0
možnosti
LS

Nejjednodušší je jezdit podle předpisů.

3 5
možnosti
  • Nejčtenější

Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit

18. dubna 2024

Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...

Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano

17. dubna 2024,  aktualizováno  18.4 16:25

„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku

18. dubna 2024

Vypadá jako motorka, ale motorka to není. I když se tak chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K...

Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu

23. dubna 2024

Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG

23. dubna 2024

Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...

První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid

25. dubna 2024

Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...

KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části

25. dubna 2024

Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...

Šéf inovační platformy: V Praze by mohla nad Vltavou létat dronová donáška

25. dubna 2024

Vysíláme Těžko průjezdná ucpaná města nejsou zdaleka jen českým problémem. Po celém světě se experti...

Milán auta vyhání, novinky se pokoutně představují mezi židlemi a módou

25. dubna 2024,  aktualizováno  8:43

Lombardská metropole se už dlouhé roky vehementně snaží vyhnat auta z centra. Ta se tam v době...