

Alfasud Super s mohutnějšími nárazníky a litými koly
Autor: Alfa Romeo
Alfasud patřil počátkem 70. let mezi nejpůvabnější kompaktní vozy na trhu
Autor: Alfa Romeo
Původní podoba půvabné Alfy Romeo Alfasud, ve které se představila světu na podzim 1971
Autor: Alfa Romeo
Pětidveřový Alfasud v luxusní verzi Qudrifoglio Oro (zlatý čtyřlístek) s typickým zlatohnědým metalickým lakem a černě lakovanými středy ocelových kol.
Autor: Alfa Romeo
Na experimentálním prototypu Alfasud ESVAR Alfa zkoušela optimalizaci aerodynamiky a zlepšení pasivní bezpečnosti. Získané poznatky pak využila při vývoji nástupce, Alfy 33.
Autor: Alfa Romeo
Původní provedení pracoviště řidiče.
Autor: Alfa Romeo
Alfasud se chlubil skvělým využitím obestavěného prostoru…
Autor: Alfa Romeo
…což dokazuje i tato kresba znázorňující podélný řez vozem
Autor: Alfa Romeo
Průhledová kresba Alfy Romeo Alfasud názorně demonstruje jeho mimořádnou technickou progresivitu. Psal se rok 1971!
Autor: Alfa Romeo
Zavedení rozměrné zadní výklopné stěny si vyžádalo důkladné zesílení zadní části karoserie
Autor: Alfa Romeo
Přední náprava využívala vzpěr McPherson, za povšimnutí stojí nezvyklé umístění brzdových kotoučů po stranách převodovky
Autor: Alfa Romeo
Kompletně nově vyvinutý motor s protiběžnými písty (boxer) se chlubil mimořádně kompaktními rozměry. První jeho verze měla objem 1,2 l.
Autor: Alfa Romeo
Zadní kola spočívala na důkladně ustavené kompaktní tuhé nápravě
Autor: Alfa Romeo
První provedení dvoudveřového Alfasudu ti
Autor: Alfa Romeo
Přístrojová deska Alfasudu ti s otáčkoměrem a přídavnými přístroji ve středu palubní desky
Autor: Alfa Romeo
Přístup k zadním sedadlům Alfasudu ti
Autor: Alfa Romeo
V roce 1980 prošel Alfasud výraznou modernizací
Autor: Alfa Romeo
Přístrojová deska dostala modernější tvary a obdélníkové výdechy ventilace
Autor: Alfa Romeo
V roce 1981 se dvoudveřový Alfasud dočkal praktické zadní výklopné stěny
Autor: Alfa Romeo
Pohled na boxer motor Alfa Romeo ze zadní strany (směrem od převodovky)
Autor: Alfa Romeo
Alfasud se dvěma páry bočních dveří se zadní výklopné stěny dočkal až v roce 1982, tedy jen rok před koncem své výroby
Autor: Alfa Romeo
Původní provedení krásného kupé Alfa Romeo Alfasud Sprint z roku 1976
Autor: Alfa Romeo
Sprint měl zadní výklopnou stěnu od samého počátku, kvůli tuhosti karoserie ale sahala jen nad zadní svítilny.
Autor: Alfa Romeo
V roce 1983 prošlo kupé Sprint výraznou modernizací a z jeho názvu zmizelo jméno „Alfasud“
Autor: Alfa Romeo
Poslední provedení Sprintu, vyráběné od roku 1987, již bylo technicky unifikované s Alfou 33
Autor: Alfa Romeo
Součástí inovace Sprintu z roku 1983 byla i tato přístrojová deska
Autor: Alfa Romeo
Pro Sprint byla typická nízká silueta s výrazně skloněným předním sklem a elegantní splývavou zádí
Autor: Alfa Romeo
Jedna z Giugiarových skic budoucí kompaktní Alfy
Autor: Alfa Romeo
Při vývoji Alfasudu se již kladl značný důraz i na pasivní bezpečnost
Autor: Alfa Romeo
Navzdory své velké praktičnosti se kombi Alfasud Giardinetta u zákazníků obliby nedočkalo
Autor: Alfa Romeo
Zcela nový závod v Pomiglianu d´Arco byl vybaven na svou dobu nejmodernější výrobní technologií, problémem ale byla nezkušenost a nedobrá pracovní morálka jihoitalských dělníků
Autor: Alfa Romeo
Dřívější malé letiště v místě stavby nového závodu bylo využito jako testovací trať na kontrolu kvality vyráběných vozů
Autor: Alfa Romeo
Nadupaný dvoumístný Alfasud Sprint 6C poháněl legendární šestiválec 2,5 l „Busso“, uložený před zadní nápravou. Bohužel zůstalo jen u prototypu.
Autor: Alfa Romeo
Alfa Romeo Alfasud
Autor: Depositphotos
Továrna Alfy Romeo v Pomiglianu d´Arco
Autor: Alfa-male.com
Továrna Alfy Romeo v Pomiglianu d´Arco
Autor: Alfa-male.com
Továrna Alfy Romeo v Pomiglianu d´Arco
Autor: Alfa-male.com
Alfa Romeo Alfasud
Autor: Alfa Romeo
Rudolf Hruska
Autor: Alfa Romeo
Původní podoba půvabné Alfy Romeo Alfasud, ve které se představila světu na podzim 1971
Autor: Alfa Romeo