Diskuse k článku

Italská chlouba žhaví gumy. Alfa nasazuje mezi supersporty muší váhu

Slibují, že to opět bude ta správná alfa alfovatá. Vášnivá, rychlá, charizmatická. Rozhodně pro to má všechny předpoklady a navíc ji staví u Maserati, kde rychlá auta umí. Podívejte se, jak se rodí Alfa Romeo 4C.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J48a57n 87J65e78l32í12n55e20k 8353205522876

Až na ty bradavice na světlech je to moc hezké.

0/0
20.6.2013 23:28

J72i30ř77í 30S66c13h18w98a14c39h 5886679307764

Alfu nijak neprožívám a když začnou alfisti cancat ty povídačky o "autech s duší", tak se jen usmívám. Ale za tuto koncepci lehkého auta, co mu stačí poloviční výkon, aby to natřel těžkým hovadům s nabušenými osmiválci, tak za to Alfě tleskám. Lehký hbitý sporťák, tak to má být.

+5/0
19.6.2013 10:25

P55e10t83r 23Š87ů22n92a 3521934595743

Prostě není nad Das Auto ;-D

+3/−3
19.6.2013 14:11

J11i49ř30í 57S48c46h29w28a25c66h 5916579667394

takovéto žblebty cpát všude, to je diagnóza......Rv

+1/−1
19.6.2013 22:08

M72a25r30t43i28n 98P97l57z55á56k 2557359228314

Proti konceptu nic nemám, ale vzhledově je to takové ošklivé káčátko... chybí tomu dravost.

+1/0
19.6.2013 21:25
Foto

J40i94ř30í 35K27w54o65l62e87k 5503647918699

1. A co tak zmínit výrobce, jenž tuto koncepci razí už hodně dlouho. Přímým konkurentem 4C je tedy Lotus Evora.

2. Ty muší světla / čočky mi připadají jako "napadení tunerem". Doufám, že budou ve finále klasické - tedy prosklené.

+1/0
19.6.2013 2:01

J48i15ř19í 63Č51e27r83n25ý 9958723192756

No, trošku mne tam zaskočil i ten podíl "fiatáckých" komponentů .. interiér jimi jen hýří, zadní světla Alfa Mito, spodní taky... Ty "tunerské" přední světla , jsou bohužel finále... Osobně jsem spíš zvědav jak se s tím výkonem popere ta převodovka TCT, ta nikdy u tak výkonného motoru nebyla...

0/0
19.6.2013 9:24

M59i76r52o93s73l12a23v 34Š96i86m30k46o 7655393212735

Ten motor zase tak výkonný není. A nevěřil bych mu. Je italský...

+2/−7
19.6.2013 10:02

P19a37v78e77l 35Š39e58d51l45b92a13u17e38r 7168441312215

Právě tím, že je italský, tak je to v pohodě. Zřejmě jste bez zkušeností s nimi a jen jste někde něco slyšel. Deset let jezdím s italskými motory Iveco v Ducatech, 2,3 Common Rail, jediná porucha byla u jednoho motoru prasklé gufero u turba po 230 tis. km svižné jízdy s těžkými náklady, žádné ježdění "na chatu." Výměna turba za repas ve značkovém servisu stála firmu 15 tis., žádná radost, ale mohlo být hůře. U dalších italských aut se nic takového nestalo, jen jezdí. Kolegovi odešlo turbo u dodávky VW po 110 tis. km.... Proto si myslím, že řeči o tom, že něco italského je šmejd, pramení z neznalosti. Italské motory jsou naprosto v klidu.

+10/0
19.6.2013 10:11

O58s67k77a22r 68K24o48v51a67ř71í60k 9830721963220

souhlas

+1/0
19.6.2013 10:18

L15u67k92á40š 50H30u27b10n58í79k 3989156959908

naprosty souhlas s panem Šedlbauerem... pan Šimko asi nevi kdo vymyslel common-rail a dokonce i klasickou konstrukci TDI...

+2/0
19.6.2013 11:30

M52i97r35o16s71l42a60v 50Š23i40m36k67o 7675963662715

Ale to píšete o dieselech, ne :-) Jinak auta jako celek vymysleli Němci, jak známo. V dávnověku automobilismu byli taliáni (FIAT) neobyčejně tvůrčí a novátorští. Pro zajímavost: Říká se, že první podčtvercový motor byl baby-mercedes z r. 1939. Ale byl to FIAT Grand Prix 1906. Koukám, že jsem tady na tomto fóru šťouchnul do příznivců italskkých aut. U mne osobně jsou jedničky japonci...

0/0
19.6.2013 17:33

R94o90m11a28n 10S76i37l79n18ý 3467592219201

Do nikoho jsi nešťouchl, ken jsi napsal pitomost, tak jsme tě na to upozornili.;-)

0/0
19.6.2013 18:21

P43a49v45e71l 79Š18e85d46l89b49a72u58e64r 7548621132815

Zdravím, Japonci jsou hodně fajn, měli jsme Mazdu 323, naprosto bez potíží, dnes je jí 28 let a stále jezdí, i když u jiného majitele....

0/0
19.6.2013 19:35

R62o30m42a85n 84S17i14l77n89ý 3757702549961

Naopak. Italové motory umí, nejenže mají výkon a charakter, ale jsou navíc spolehlivé a bez závažných konstrukčních vad.

+4/0
19.6.2013 11:53

D34a82v49i39d 78F89o90r95t 9860885806

jj, to povrzuje treba ferrari :D vy jste vtipalek :D :D :D

0/0
20.6.2013 12:38

B35o14h50u37m68i45l 31P73r76u35d83í39k 6774347586412

Pane kolego, nevím, jaké máte zkušenosti s italskými motory. Od roku 1999 mám 166 2,4 JTD, má najeto 292 tis. a nemá problém, na GT 3,2 V6, je najeto 188 tis. a motor je bez problémů. Problémy jsem měl u Brery. Tam mně 120 tis. vykoukla ojnice na světlo. Ten motor ale bohužel nebyl Alfy, ale v rámci spolupráce FIAT - OPEL, byl přepracovaný Opel.

+2/0
19.6.2013 12:11

M40a92r88t42i24n 91V92o25j89á18č34e74k 9712228858747

ferrari je taky ital a nikdo nepochybujeR^

+2/0
19.6.2013 14:20

J41a60k60u79b 66F75e18i54f53a95r 7779709496529

odborník se ve Vás nezapře. Uvědomte si prosím, že sice má motor jen 240k, avšak auto které pohání váží pouze 900kg. Chápete?

+1/0
19.6.2013 14:54

M70i15r30o58s59l12a96v 55Š66i42m21k34o 7475593212565

Jistěže chápu. Pouze tvrdím, že italové nejlepší sportovní motory nedělají. Obecně. Takže jsem měl na mysli životnost.

+1/0
19.6.2013 17:20
Foto

R12a63d49o19m96í26r 72Š77r73á64m84e44k 4878280236314

to jsou takové žabomyší války... nikdo na světě Vám nedokáže objektivně říct kdo dělá nejlepší sportovní motory protože každý si bude logický vždy hájit to své...:-) jinak já s italskými motory obecně neměl nikdy problém.. spíše naopak... a když mi někdy něco na alfě odešlo tak na tom byla vždy značka Bosch.... tak asi tak :-)

+1/0
19.6.2013 18:23

Najdete na iDNES.cz