- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Milá Evropo, kdyby jsi neměla hlavu v písku a místo diktátu, kolik může mít vysavač wattů nebo prodej liquidu do elektronických cigaret atd., tak by jsi věděla, že u Havířova se staví nová, zcela automatická a nejekologičtější linka na výrobu baterií HE3DA, podle českého patentu. Dále by jsi si všimla, že čeští vědci pracují na výzkumu náhrady lithia v bateriích za všudypřítomný sodík. Tam by jsi měla stát na prvním místě a investovat. Čína si toho už všimla a já jen doufám, že to časem neshrábne, jako vše, co má nějakou přidanou hodnotu.
S temi bateriemi neni potreba hystericit. Proc to nenechat na trhu? Neni potreba to tvrzeni "Banka UBS odhaduje, že prodej elektrických aut do pěti let překoná prodej vozů s naftovým motorem". interpretovat jinak? Tedy takto: "Banka UBS odhaduje, že prodej vozů s naftovým motorem do pěti let klesne pod uroven prodeje elektrických aut."
Bez akumulátorových článků ty akumulátory nevyrobíte, a bez nich ani žádné elektromobily.
Tak už chápu, proč jsou banky na pokraji krachu: Banka UBS odhaduje, že prodej elektrických aut do pěti let překoná prodej vozů s naftovým motorem. - To je nesmysl!
Píšu to pořád dokola: Nucené zavedení elektromobilů bruselskými neomarxisty je tady. Za současného technologického stavu je to nesmysl! Co nás čeká?
- nejsou zdroje el. (jen v ČR by se mělo denně nabít cca 5 mil. automobilů)
- velmi slabá přenosová soustava el. (obrovský problém, o kterém se moc nemluví - dnes se v některých regionech nemůže moc stavět, protože chybí příkon - např. kvůli instalaci tepelných čerpadel)
- výdrž na jedno nabití a rychlost nabití
- možnost nabití (sídliště??? - vylezte si na panelák, třeba na Černým Mostě a podívejte se dolů na ty tisíce aut. Pak mi řekněte, jak budou všichni přes noc nabíjet, aby ráno mohli do práce a do školy.)
- cena
- dojde ke zdražení elektřiny, stát ztratí miliardy na spotřebních daních z paliv
- dojde k omezení vlastnictví automobilu, protože prostě nemůžou všichni přes noc nabíjet - na sídlištích nabíjecí totemy? Utopie. A jak ti lidé budou tedy jezdit? Nebudou.
- lidé přijdou o práci (už nyní existuje několik odborných studií, které prokazují masivní nezaměstnanost v souvislosti s výrobou elektromobilů. Nastoupí totiž armády robotů.)
Mohl jste to podstatne zkratit na tuhle polozku:
- cena
Jak kde .
Polovina nově prodaných aut v Norsku je do zásuvky!
http://www.hybrid.cz/neuveritelne-polovina-nove-prodanych-aut-v-norsku-je-do-zasuvky
V energetice je také velká poptávka .
Tesla oznámila, že v Austrálii vybuduje zařízení zvané Powerpack.
Powerpack představuje kompletní systém pro skladování energie generované větrnými turbínami.
Jeho výkon by měl podle dostupných informací činit
100 MW/129 MWh.
„Po svém dokončení v prosinci 2017 bude tento systém největším projektem lithium-iontového akumulátorového úložiště na světě a poskytne dostatek energie pro více než 30 000 domácností,“
http://e-svet.e15.cz/veda/tesla-se-rozhodla-vybudovat-nejvetsi-uloziste-energie-na-svete-1335613
Tak jestli si Šefčovič všiml v Bruselu čínských e-taxíků, tak je nejspíš už pozdě.
Evropa je pozadu v kde cem.
Napriklad satelitni navigace.... USA, Rusko, Cina.... a Evropa?
Tak galileo uz funguje ne? skoro rok...
No,tak EK začíná i podnikat .To se to utrácí ze společného rozpočtu.Ale peníze dostane jenom někdo.To nemá se zdravým hospodářským soutěžením nic společného.To je socializmus par excellence....
Mas to popleteny. V sociku dostavali vsichni ale hodne malo....
Kdyby se ta energie co se vráží do výroby baterií, aby auto dojelo do sousedního města vrazila do vývoje technologie(např. palivové články a nemyslím nutně vodík), která ty baterie nepotřebuje tak by si ta elektroauta někdo kupoval i bez nutnosti zavádět dotace a zákazy
Auto na vodik je jeste drazsi jak na baterie. Infrastruktura taky. Tak bez dotaci by to taky neslo....
A to je dobře, protože při současné úrovni baterií nejsou elektroauta ani ekonomická ani ekologická a slouží jen k honění ega a deformaci trhu.
Z 50% jezdí na uhlí, to je radostná politická ekologie.