Diskuze
Boj za nižší emise ohrozí až 13,8 milionu pracovních míst, varují výrobci
Děkujeme za pochopení.
J68i58r43i 91T35i11c69h58y
Kazdy urcite souhlasi, ze je treba setrit zdroje energie, nezamorovat okoli ... Co ale ziska na priklad takovy pomatenec Trudeau v Kanade, kdyz zastavi tezeni ropy? Jine staty dodaji tu ropu do Ciny a Indie, budou se radovat ze sve zvysene zivotni urovne, zatimco v Kanade dojde k naslednemu upadu, na vyplodech do atmosfery se nic nezmeni. Jedine technologickym vyvojem muzeme ocekavat lepsi vyuziti energie ovsem politici se vyhybaji jakekoli zmince o narustajici populace, ta zvrati vsechny technicke pokroky.
M84i32r83o56s39l62a85v 85R60e14š65k44o
Dokud nebude vyřešená infrastruktura a samotná výroba elektřiny pro takové množství aut hlavně když chtějí zrušit uhelné elektrárny tak to vnucování čistě elektrických aut je nesmysl. Zatím bych je lepší volba hybrid
D30a74v10i85d 53K14n25a29p91e90k
Někdy mám pocit, že cílem všech těch zelených šílenců je opravdu likvidace evropského hospodářství, individuální mobility, vzdělání a návrat životní úrovně někam do poloviny 19.století. Však také nevzdělaní lidé, s mizerným zaměstnáním nebo přip. bez něj a bez možnosti se individuálně pohybovat dál než o 2 vesnice dále, se daleko lépe ovládají než dnešní společnost. A o všem těm zeleným dobrotrusům jde.
F52r36a19n77t93i58š56e48k 30O85s49t65r92ý
Ukaž čísla.
Emise CO2 z osobní automobilové dopravy opravdu 7 miliard lidí neohrožuje. Je to blábol. Z celkového množství CO2, které lidi vypustí, připadá na osobní automobilovou dopravu mizivé procento. Z celkového CO2, které se do atmosféry dostane včetně přírodních procesů, je to pak jen kapka v moři.
Bohužel jisté sortě lidí se stále daří vyvolávat hysterii a nutit je do iracionálních rozhodnutí.
K31a97t70k42a 23K63o22c60u23r49o18v50á
Největším znečišťovatelem je prý skot, který vypouštějí metan. Dokonce to někde jímají do takových balónů a pak to dále zpracovávají. Tak proč máme omezovat diesely? Další věc jsou ty kotlíkové dotace, které podle mě nepomohou, protože si lidé často ty staré kotle nechávají a pálí v nich pak třeba to kůrovcové dřevo.
K86a79r23e84l 75M50a86z19a88č
Proč na to (s tím) přichází nyní? To přece bylo jasné už před 5 lety, když se začalo ještě víc tlačit s e-autama na pilu.
V63l51a94d60i50s38l22a48v 41B48u22r30y60š55e64k
přichází se s tím stále, před 5 lety se s tím přišlo, teď a za 5 let se s tím příjde znovu, politici chtějí pro lidi lepší vzduch a výrobci zase pro sebe zisk zisk, dohoda mezi nimi nebude jednoduchá
J48a25n 96V91á87c92l83a65v70í54k
Je potřeba zachovávat vysoké emise, aby se nesáhlo na pracovní místa v automobilovém průmyslu. Podobně je potřeba přimíchávat do nafty a benzínu biosložku, aby se nesáhlo na pracovní místa v zemědělství
V43l50a37d83i71s61l97a60v 44B12u28r67y76š32e25k
všechno nové budilo a bude vždycky budit obavy, strach z elketrických aut, o kterých toho moc nevíme, je zcela pochopitelný
R57o21m15a93n 86H66o28k66y29n37á35ř
Na sídlišti to bude chtít minimálně jednu nabíječku na tři parkovací místa (vzhledem k dojezdu nebude nutné nabíjet každý den), kdo to zaplatí? ČEZ? Dotace? Kolega jel starším elektromobilem na dovolenou do Rakouska (starší Hyundai, dojezd 200 km, měl napsané veškeré dobíjecí stanice). Pak chtěl dobít u rakouského Lidlu, nabíječka od 8 večer vypnutá, u další se mu nepodařilo přes povinnou app zaplatit)
R88o27b11e82r79t 84M33o16t17k87a
To je taky napad jezdit elektromobilem na dovolenou
P84a64v68e85l 24K69ř26í52ž
Tyto vynucené změny sebou nepřinesou nic dobrého.
J81i77ř70í 82K87a24r82b17a55n
A Evropa neumí vyrábět baterie? Jinak auto přeci nemá jenom motor, všechny ostatní části automobilu zůstanou stejné i u elektromobilů, takže útlum výroby se bude týkat jen spalovacích motorů a převodovek. Prostě musíme to vzít jako výzvu, když budeme jen fňukat dopadneme špatně.
F46r71a79n59t60i32š42e43k 70O24s37t72r55ý
A taky jsou ta auta podstatně dražší. Dražší auta znamenají méně zákazníků, méně výroby.
Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit
Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku
Vypadá jako motorka, ale motorka to není. I když se tak chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Sraz vytříbených bavoráků přivítal žraloka, botu i nejlepší M všech dob
Rekordní. Tak se dá shrnout letošní setkání majitelů a příznivců vozů BMW divize M. Na trať...
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Tesla 3 je v ČR nejlevnější v historii, značce klesají prodeje
Americký výrobce elektromobilů Tesla snížil ceny, například v USA, Číně a Německu, všimla si...
Pozemní biz-jet startuje. Excentrický lexus inspiroval svět letecké dopravy
Kdo by to byl býval řekl, že nejdražším lexusem současnosti se stane luxusní dodávka s monogramem...
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...