Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Boj za nižší emise ohrozí až 13,8 milionu pracovních míst, varují výrobci

Evropský parlament v novém složení bude rozhodovat o budoucnosti automobilového průmyslu. Hraje se o miliony pracovních míst, apelují na politiky výrobci.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J68i58r43i 91T35i11c69h58y

1. 10. 2019 17:34

Kazdy urcite souhlasi, ze je treba setrit zdroje energie, nezamorovat okoli ... Co ale ziska na priklad takovy pomatenec Trudeau v Kanade, kdyz zastavi tezeni ropy? Jine staty dodaji tu ropu do Ciny a Indie, budou se radovat ze sve zvysene zivotni urovne, zatimco v Kanade dojde k naslednemu upadu, na vyplodech do atmosfery se nic nezmeni. Jedine technologickym vyvojem muzeme ocekavat lepsi vyuziti energie ovsem politici se vyhybaji jakekoli zmince o narustajici populace, ta zvrati vsechny technicke pokroky.

3 0
možnosti

Dokud nebude vyřešená infrastruktura a samotná výroba elektřiny pro takové množství aut hlavně když chtějí zrušit uhelné elektrárny tak to vnucování čistě elektrických aut je nesmysl. Zatím bych je lepší volba hybrid

0 2
možnosti

Někdy mám pocit, že cílem všech těch zelených šílenců je opravdu likvidace evropského hospodářství, individuální mobility, vzdělání a návrat životní úrovně někam do poloviny 19.století. Však také nevzdělaní lidé, s mizerným zaměstnáním nebo přip. bez něj a bez možnosti se individuálně pohybovat dál než o 2 vesnice dále, se daleko lépe ovládají než dnešní společnost. A o všem těm zeleným dobrotrusům jde.

4 0
možnosti

emise ohrožují 7 miliard lidí.

1 10
možnosti

Ukaž čísla.

Emise CO2 z osobní automobilové dopravy opravdu 7 miliard lidí neohrožuje. Je to blábol. Z celkového množství CO2, které lidi vypustí, připadá na osobní automobilovou dopravu mizivé procento. Z celkového CO2, které se do atmosféry dostane včetně přírodních procesů, je to pak jen kapka v moři.

Bohužel jisté sortě lidí se stále daří vyvolávat hysterii a nutit je do iracionálních rozhodnutí.

10 2
možnosti

Největším znečišťovatelem je prý skot, který vypouštějí metan. Dokonce to někde jímají do takových balónů a pak to dále zpracovávají. Tak proč máme omezovat diesely? Další věc jsou ty kotlíkové dotace, které podle mě nepomohou, protože si lidé často ty staré kotle nechávají a pálí v nich pak třeba to kůrovcové dřevo.

0 0
možnosti

K86a79r23e84l 75M50a86z19a88č

1. 10. 2019 11:48

Proč na to (s tím) přichází nyní? To přece bylo jasné už před 5 lety, když se začalo ještě víc tlačit s e-autama na pilu.

0 0
možnosti

přichází se s tím stále, před 5 lety se s tím přišlo, teď a za 5 let se s tím příjde znovu, politici chtějí pro lidi lepší vzduch a výrobci zase pro sebe zisk zisk, dohoda mezi nimi nebude jednoduchá

0 0
možnosti

Je potřeba zachovávat vysoké emise, aby se nesáhlo na pracovní místa v automobilovém průmyslu. Podobně je potřeba přimíchávat do nafty a benzínu biosložku, aby se nesáhlo na pracovní místa v zemědělství :-)

1 1
možnosti

všechno nové budilo a bude vždycky budit obavy, strach z elketrických aut, o kterých toho moc nevíme, je zcela pochopitelný

0 1
možnosti

Na sídlišti to bude chtít minimálně jednu nabíječku na tři parkovací místa (vzhledem k dojezdu nebude nutné nabíjet každý den), kdo to zaplatí? ČEZ? Dotace? Kolega jel starším elektromobilem na dovolenou do Rakouska (starší Hyundai, dojezd 200 km, měl napsané veškeré dobíjecí stanice). Pak chtěl dobít u rakouského Lidlu, nabíječka od 8 večer vypnutá, u další se mu nepodařilo přes povinnou app zaplatit)

3 0
možnosti

To je taky napad jezdit elektromobilem na dovolenou

2 0
možnosti

Tyto vynucené změny sebou nepřinesou nic dobrého.

11 0
možnosti
Foto

A Evropa neumí vyrábět baterie? Jinak auto přeci nemá jenom motor, všechny ostatní části automobilu zůstanou stejné i u elektromobilů, takže útlum výroby se bude týkat jen spalovacích motorů a převodovek. Prostě musíme to vzít jako výzvu, když budeme jen fňukat dopadneme špatně.

2 3
možnosti

A taky jsou ta auta podstatně dražší. Dražší auta znamenají méně zákazníků, méně výroby.

3 0
možnosti
  • Nejčtenější

Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit

18. dubna 2024

Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...

Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano

17. dubna 2024,  aktualizováno  18.4 16:25

„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku

18. dubna 2024

Vypadá jako motorka, ale motorka to není. I když se tak chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K...

Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu

23. dubna 2024

Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Sraz vytříbených bavoráků přivítal žraloka, botu i nejlepší M všech dob

17. dubna 2024

Rekordní. Tak se dá shrnout letošní setkání majitelů a příznivců vozů BMW divize M. Na trať...

VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě

24. dubna 2024

Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...

Tesla 3 je v ČR nejlevnější v historii, značce klesají prodeje

24. dubna 2024

Americký výrobce elektromobilů Tesla snížil ceny, například v USA, Číně a Německu, všimla si...

Pozemní biz-jet startuje. Excentrický lexus inspiroval svět letecké dopravy

24. dubna 2024

Kdo by to byl býval řekl, že nejdražším lexusem současnosti se stane luxusní dodávka s monogramem...

Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG

23. dubna 2024

Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...