- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Je to krásný holátko, žádný zbytečnosti, strohý interiér - moc pěkný auto! Jen by tomu slušel nějaký pomocný motor na dobíjení baterek, aby to dojelo dál než od zásuvky k zásuvce.
Na té první fotce zezadu mi to připomíná starý bavorák trojku (https://www.bimmerforums.com/forum/showthread.php?466338-Hennarot-E21-Update), zepředu pak Escorta jedničku (https://en.wikipedia.org/wiki/Ford_Escort_(Europe)#/media/File:Ford_Escort_RS2000_MkI.jpg) nebo dvojku (https://en.wikipedia.org/wiki/Ford_Escort_(Europe)#/media/File:1977_Ford_Escort_1.3_two-door_(base),_front_left_side.jpg) (zadokolky). Fiata v tom nevidím, snad možná s přimhouřenýma očima sportovní osmsetpadinu (to kupé - https://terta.tumblr.com/post/113333487349/fiat-850-coupe).
Zvenku po dlouhé době celkem povedené retro na EV a ty balóny na kolech tomu vysloveně sedí, čili žádné rádoby moderní kola s kouskem gumy. Ovšem ten vnitřek vozu je nevzhledný hnus.
Bral bych to s nějakým dvaapůlitrovým atmosférickým benzínem.
První odstavec na iDnes, výběr slov: Prďácký, zadokola, kupátko. Start-up, retro, online.
autíčka na baterie jsem míval coby malé dítě, už mě to dávno přešlo
A dnes máme na baterie třeba kardiostimulátory, které vydrží roky.
Teď už jenom nakoupit pár strojů do té haly a může se to rozjet....