Počasí nám během testu příliš nepřálo
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Yamaha XSR900 Abarth
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Yamaha XSR900 Abarth
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Koncovka výfuku má na svědomí i agresivní zvuk
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Zadní tlumič je nastavitelný
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Stupačka a brzdový pedál
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Příkladné je zpracování drobných detailů
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Kvalitní zpracování a ušlechtilé materiály - karbon a kov
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Černé semišové sedlo je prošité červenou nití
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Zadní světlo a karbonový kryt připomínají výfuk a krovku Rossiho M1
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Zadní světlo složené z 24 LED zdrojů
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Karbonový kryt sedla spolujezdce
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Karbonová přední kapota
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Karbonový blatník
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Sdružený přístroj kombinuje moderní displej a klasický kulatý tvar
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Displej je jednoduchý, ale dobře čitelný a nabízí všechny důležité informace
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Na pravém řidítku se nachází volba jízdního režimu
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Na levém řidítku se ovládá kontrola trakce
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Motor má obsah 847 ccm a výkon 115 koní
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Pneumatiky Bridgestone Battlax fungují dobře na suchu i na mokru
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
ABS předního kola mírně narušuje jinak povedený design
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Dvojitá koncovka i se svody byla vyvinuta přímo pro tento model
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Systém Akrapovič je kompletní - včetně svodů
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Motor je chlazený kapalinou
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Kvalitní je i lakování
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Každý kus má své vlastní číslo
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Stroj je velmi kvalitně zpracován
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Součástí projektu je i tento Abart 695 XSR, který je k dispozici rovněž v omezené edici 695 kusů
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Motocykl je na první dojem vratký a je třeba zvyknout si na specifickou ergonomii caferaceru
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Rychlé zatáčky Abarthu svědčí
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Jezdec je výrazně natažený
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Oproti puvodní verzi XSR900 se charakter stroje radikálně změnil
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Úzká a nízko položená řidítka
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Testování probíhalo na Sardinii za silně aprílového počasí
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Neo retro cafe racer - stále populárnější kategorie motocyklů
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Yamaha XSR900 Abarth
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz