Ani zalehnutím na podlouhlou nádrž se za mikroskopický štítek neschovám.
Autor: Jan Altner, Motodeník.cz, pro iDNES.cz
Také zadní lampa je v režii LED technologie.
Autor: Jan Altner, Motodeník.cz, pro iDNES.cz
Britský sportovec Thruxton R má vyrýsovanou postavu.
Autor: Jan Altner, Motodeník.cz, pro iDNES.cz
Nad kulatým předním světlometem je malý plexi štítek. Spadá do příplatkové výbavy. Ale ochránit dokáže asi jenom dvojici budíků.
Autor: Jan Altner, Motodeník.cz, pro iDNES.cz
Nejlépe se mašině daří v utažených smyčkách zatáček.
Autor: Jan Altner, Motodeník.cz, pro iDNES.cz
Přední upside down vidlice Showa zlatou barvou trubek drží basu se zadními tlumiči.
Autor: Jan Altner, Motodeník.cz, pro iDNES.cz
Triumph Thruxton R 1200
Autor: Jan Altner, Motodeník.cz, pro iDNES.cz
Motorka pomáhá zdolávat odpor vzduchu pozicí jezdce.
Autor: Jan Altner, Motodeník.cz, pro iDNES.cz
Pracoviště jezdce. Kromě toho, že je maximálně přehledné, je také maximálně efektní.
Autor: Jan Altner, Motodeník.cz, pro iDNES.cz
Sportovní jízda je pro mašinu posláním.
Autor: Jan Altner, Motodeník.cz, pro iDNES.cz
Štíhlou postavu podtrhuje zadní stošedesátka Diablo Rosso od Pirelli.
Autor: Jan Altner, Motodeník.cz, pro iDNES.cz
Před zatáčkou podřadit a držet otáčky v okolí pěti tisíc. Návod na cestu k nirváně.
Autor: Jan Altner, Motodeník.cz, pro iDNES.cz
Zařazen neutrál, dojezd 196 kilometrů a novolený režim plynu Road (silnice). Víc vědět netřeba.
Autor: Jan Altner, Motodeník.cz, pro iDNES.cz
Motorka se překlápí s elánem superbiku.
Autor: Jan Altner, Motodeník.cz, pro iDNES.cz
Sedlo s broušeným povrchem vybízí ke sportovním výkonům.
Autor: Jan Altner, Motodeník.cz, pro iDNES.cz
Motorka se překlápí s elánem superbiku.
Autor: Jan Altner, Motodeník.cz, pro iDNES.cz
Čtyřpístové kotvy s radiální pumpou svírají plovoucí třistadesítky. Dodavatelem je Brembo.
Autor: Jan Altner, Motodeník.cz, pro iDNES.cz
Jízda na nabušeném triumphu je čistá radost.
Autor: Jan Altner, Motodeník.cz, pro iDNES.cz
Odloučené expanzní nádobky zadních tlumičů Öhlins jsou nejenom maximálně stylové. Díky jim se dá zadní tlumení precizně nastavit.
Autor: Jan Altner, Motodeník.cz, pro iDNES.cz
Posaz je hodně do sportovna, ale neunavuje.
Autor: Jan Altner, Motodeník.cz, pro iDNES.cz
Dvojice stojatých válců s mohutnými žebry. Malý štítek odkazuje na příbuzenský poměr s rodinou Bonnevillů.
Autor: Jan Altner, Motodeník.cz, pro iDNES.cz
Britský atlet miluje zatáčky.
Autor: Jan Altner, Motodeník.cz, pro iDNES.cz
Sport znamená nekonečnou zábavu.
Autor: Jan Altner, Motodeník.cz, pro iDNES.cz
Přepnutí z Road na Sport trvá asi tři sekundy.
Autor: Jan Altner, Motodeník.cz, pro iDNES.cz
Kdo vytáhne z kapsy červený klíček od triumpha, jasně dává okolí najevo, že patří do spínačky od erka.
Autor: Jan Altner, Motodeník.cz, pro iDNES.cz
Britský sportovec Thruxton R má vyrýsovanou postavu.
Autor: Jan Altner, Motodeník.cz, pro iDNES.cz
Dural, kam se podíváš.
Autor: Jan Altner, Motodeník.cz, pro iDNES.cz
Každá moderní mašina vozí logo hrdě v hlavním světlometu.
Autor: Jan Altner, Motodeník.cz, pro iDNES.cz
Denní LED osvětlení tvoří šibalský úsměv. Moderní je umístění loga v parabole.
Autor: Jan Altner, Motodeník.cz, pro iDNES.cz
Dvanáctistovka má odlehčenou klikovou hřídel a snížené hlavy. Důležitější je tady počet koní. Krouťák je až na druhém místě.
Autor: Jan Altner, Motodeník.cz, pro iDNES.cz
Stylová zrcátka na koncích heftů. Budou majitele této motorky trápit technici na STK?
Autor: Jan Altner, Motodeník.cz, pro iDNES.cz
Přední vidlice je nastavitelná ve všech parametrech.
Autor: Jan Altner, Motodeník.cz, pro iDNES.cz
Nerezový pásek skutečně nádrž připevňuje k motorce. Jeho funkce rozhodně není jenom okrasná. I když je krásný.
Autor: Jan Altner, Motodeník.cz, pro iDNES.cz
Další nádherný technický detail. Hliníkové víčko nádrže kryje to skutečné plastové.
Autor: Jan Altner, Motodeník.cz, pro iDNES.cz
Kolenní protektory nádrži sluší. Také pro tento doplněk je třeba sáhnout mezi volitelné položky.
Autor: Jan Altner, Motodeník.cz, pro iDNES.cz
Vodní chladič decentně splývá s rámem. Z boku se maskuje výfukovými koleny.
Autor: Jan Altner, Motodeník.cz, pro iDNES.cz
Falešné karburátory kryjí senzory škrtících klapek. Použitý materiál je kov. Plast tady nemá místo.
Autor: Jan Altner, Motodeník.cz, pro iDNES.cz
Zadní krovku lakovanou v barvě mašiny nabídne jenom Thruxton R.
Autor: Jan Altner, Motodeník.cz, pro iDNES.cz
Kónické výfukové koncovky v povrchové úpravě broušeného nerezu znějí brutálním basem.
Autor: Jan Altner, Motodeník.cz, pro iDNES.cz
Podsedlové kryty ukrávají vzduchový filtr. Modifikovaný airbox saje malými otvory s kovovými mřížkami.
Autor: Jan Altner, Motodeník.cz, pro iDNES.cz
Vrtaný dural všude, kde je to jenom trochu možné. Thruxton má v žilách závodní krev.
Autor: Jan Altner, Motodeník.cz, pro iDNES.cz
Kulatá víčka na motoru stejně jako držák spojkového lanka lze v rámci doplňkové výbavy vyměnit za zdobená.
Autor: Jan Altner, Motodeník.cz, pro iDNES.cz
Hliníkové včko nádrže kryje to skutečné plastové.
Autor: Jan Altner, Motodeník.cz, pro iDNES.cz
To pravé víčko nádrže je samozřejmě zamykatelné.
Autor: Jan Altner, Motodeník.cz, pro iDNES.cz