náhledy
V terénu se osvědčily i ozubené kovové stupačky na plastových plotnách, které jinak také nejsou u střední třídy samozřejmostí
Autor: Jan Altner
Čtyřkola se musí hlavně líbit, hlavní roli v designu obvykle hrají světlomety. U X600 jsou výrazným optickým prvkem i plastové kryty rukou.
Autor: Jan Altner
Gladiator X600 se prodává pouze v dvoumístné prodloužené verzi, i kvůli tomu je obtížnější utrhnout zadní kola do driftu.
Autor: Jan Altner
Co bylo před pár lety příplatkové vybavení, je dnes standard - například elektrický naviják.
Autor: Jan Altner
Při delší jízdě po silnici dolů z kopce je motorová brzda trochu otrava, v terénu a při tahání nákladu naopak výborný pomocník.
Autor: Jan Altner
Odpružení je nastavené do měkka a dobře kopíruje terén, jen ve vyšší rychlosti už se stroj pocitově trochu houpe.
Autor: Jan Altner
Výkon 41 koní stačí i na trochu sportovní zábavy a už se blíží pocitu velkých dvouválců.
Autor: Jan Altner
Design zadní části působí moderně, i díky LEDkovým zadním světlům.
Autor: Jan Altner
Přední ochranná trubka dobře kryje světlomety, ale nechává „na ráně“ dolní světla denního svícení.
Autor: Jan Altner
Bodová světla jsou ve tmě překvapivě účinná.
Autor: Jan Altner
V případě pracovního využití s častým couváním by se vyplatilo doplnit čtyřkolku i o zadní trubkový rám.
Autor: Jan Altner
Ovladače a LCD displej jsou ve standardním uspořádání.
Autor: Jan Altner
Kulisa řadicí páky je zřetelně vyznačená ve stříbrném plastu.
Autor: Jan Altner
Kapalinou chlazený čtyřventilový jednoválec 580 ccm o výkonu 41 koní, vychází z motoru 550, ovšem s mírně navýšeným zdvihem.
Autor: Jan Altner
Dvanáctipalcová kola dostala nové lité ráfky.
Autor: Jan Altner
Elegantní kryty rukou se můžou hodit při jízdě porostem.
Autor: Jan Altner
Námi testovaný stroj měl ještě označení X650.
Autor: Jan Altner
Spolujezdec uvítá pořádná madla a opěrku.
Autor: Jan Altner
Na asfaltu se stroj chová stabilně, dobře drží stopu i v zatáčkách.
Autor: Jan Altner
V terénu zvládnete se zapnutým 4x4 a závěrkou v podstatě cokoli, limitem je jen dezén pneumatik.
Autor: Jan Altner
Driftem to jde s dlouhým strojem a dobrým odpružením hůř.
Autor: Jan Altner
S elektronickým vstřikováním a moderní spojkou odpadá prodleva mezi přidáním plynu a roztočením variátoru. X600 už dokáže vzorně vyrazit dopředu na každý povel páčky plynu.
Autor: Jan Altner
Nízké těžiště i o něco málo nižší posez než o obdobných strojů podporují sportovnější průjezdy zatáčkou a čtyřkolka se tolik nestaví na vnější kola.
Autor: Jan Altner