náhledy
Ve skateparku jsme si s KTM Freeride E Supermoto užili spoustu legrace.
Autor: KTM
Ve skateparku jsme si s KTM Freeride E Supermoto užili spoustu legrace.
Autor: KTM
Úsměv je v sedle Freeridu zaručen.
Autor: KTM
Točivý moment bez problémů dovoluje i tuto zábavu, ale ke gumám raději buďte šetrní.
Autor: KTM
Na zatočených silničkách si užijete Freeride nejlépe.
Autor: KTM
Díky vysokému podvozku se nemusíte skoků bát.
Autor: KTM
Utrhnout zadní kolo do driftu je bez spojky náročnější, ale elektromotor to na špinavém povrchu zvládne.
Autor: KTM
Utrhnout zadní kolo do driftu je bez spojky náročnější, ale elektromotor to na špinavém povrchu zvládne.
Autor: KTM
Policii raději neujíždějte.
Autor: KTM
Vyzkoušeli jsme i terénní verzi.
Autor: KTM
Na zatočených silnicích si Freeride užijete nejlépe.
Autor: KTM
Brzdy jsou dost silné a motorka lehká, jízda po předním nebude problém.
Autor: KTM
Do zatáček se dá snadno nalétávat driftem, ale potřebujete k tomu zadní brzdu.
Autor: KTM
Do zatáček se dá snadno nalétávat driftem, ale potřebujete k tomu zadní brzdu.
Autor: KTM
Vyzkoušeli jsme i terénní verzi.
Autor: KTM
Vyzkoušeli jsme i terénní verzi.
Autor: KTM
Rám tvoří několik částí včetně motoru. Je pevný a lehký.
Autor: KTM
Motor tvoří s baterií kompaktní a pevný celek. Je vodotěsný.
Autor: KTM
Motor má jednostupňovou převodovku, je chlazený kapalinou a má malou olejovou náplň.
Autor: KTM
Nabíječka je externí a není z nejmenších, do batohu si ji jen tak nedáte.
Autor: KTM
Freeride je kompaktní a lehký.
Autor: KTM
Kola na silnici jsou menší než do terénu. Přední brzda je čtyřpístková a na lehkou motorku bohatě stačí.
Autor: KTM
Stupačky pro spolujezdce budete hledat marně.
Autor: KTM
Ovládání baterie je jednoduché a přehledné.
Autor: KTM