náhledy
Exkluzivní novinka přichází na trh za prodejní cenu 289 tisíc korun.
Autor: Filip Tichý, Skútrmania
Stabilita patří mezi největší výhody tohoto křížence mezi autem a skútrem.
Autor: Filip Tichý, Skútrmania, pro iDNES.cz
Quadro4 nabízí náklony až 45 stupňů, ovšem podpořené lepší trakcí dvou zadních kol.
Autor: Filip Tichý, Skútrmania
Výrobce Quadro Vehicles S.A. tyto stroje montuje ve Švýcarsku a odvážná konstrukce ukazuje na majetkové propojení s vývojovým centrem Marabese z Milána.
Autor: Filip Tichý, Skútrmania
Vodou chlazený čtyřdobý jednoválec se čtyřmi ventily a vstřikováním paliva o zdvihovém objemu 346 ccm má výkon 30 koní při 7 500 ot. /min a točivý moment 24,5 Nm při 5 000 ot./min.
Autor: Filip Tichý, Skútrmania, pro iDNES.cz
Quadro4
Autor: Filip Tichý, Skútrmania, pro iDNES.cz
Po zaparkování stačí zatáhnout za páku před koleny a stroj se aretuje v rovné poloze.
Autor: Filip Tichý, Skútrmania, pro iDNES.cz
Design nové přístrojovky je hodně atraktivní.
Autor: Filip Tichý, Skútrmania, pro iDNES.cz
Naklánění na obou nápravách je řešeno hydropneumatickým systémem HTS (Hydraulic Tilting System).
Autor: Filip Tichý, Skútrmania, pro iDNES.cz
Do úložného prostoru pod výklopnou zadní polovinou sedla se vejde otevřená přilba.
Autor: Filip Tichý, Skútrmania, pro iDNES.cz
V celé soustavě odpružení není ani jedna pružina, všechno řeší kombinace olejových a vzduchových tlumičů.
Autor: Filip Tichý, Skútrmania, pro iDNES.cz
Quadro4
Autor: Filip Tichý, Skútrmania, pro iDNES.cz
Po zaparkování stačí zatáhnout za páku před koleny a stroj se aretuje v rovné poloze.
Autor: Filip Tichý, Skútrmania, pro iDNES.cz
Při jízdě cítíte podstatně větší robustnost a stabilitu, ale také podstatně menší obratnost a větší neochotu skládat se do zatáček než u obyčejného skútru.
Autor: Filip Tichý, Skútrmania
Quadro4
Autor: Filip Tichý, Skútrmania, pro iDNES.cz