Titan si vyloženě říká o jízdu vestoje ve stupačkách.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Dvoutaktní stroje jsou o poznání lehčí než obdobné čtyřtakty.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Přední lyže jsou univerzální na led i do hlubokého sněhu.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Skútr jsme vyzkoušeli v hlubokém sněhu i na vyježděné testovací dráze.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Bez vysednutí se zatáčka skoro nedá projet.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Nohy je při svižnější jízdě nutné zaháknout špičkami do držáků
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Ve verzi Adventure má skútr ještě opěrku spolujezdce a mohutný plastový box.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Displej je inverzní, aby byl i na slunci a proti sněhu dobře vidět.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Hlavní ovladače řídí především vyhřívání rukojetí a sedla.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Řazení má dvě rychlosti dopředu a jednu dozadu.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Sněžný skútr je na sněhu v některých situacích nepostradatelný pracant, v dvoutaktním provedení i dokonale zábavný společník.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Digitální přístrojovku není za jízdy snadné sledovat.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Hnací pás o délce 155 palců je to hlavní. Ale pozor, je zakázáno se chytat skútru zezadu, po uklouznutí může pás snadno vtáhnout nohu dovnitř.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Tlumiče FOX naznačují, že na kvalitě odpružení v terénu hodně záleží.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Výjezdy ze zatáček pod plynem zdánlivě hrozí převrácením, ale široký pás to většinou sám srovná.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Za jízdy si brzy zvyknete, že jedna z lyží poletuje volně nad sněhem.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Američané zvolili přísný a agresivní design s rovnými plochami, jen minimum zaoblených plastů.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
V zatáčce na ujetém sněhu je nutné vysednout a dávkovat plyn, jinak pojede stroj rovně.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Dvoutaktní Polaris Titan Adventure 155 s výkonem přes 160 koní už dokáže skoro kdykoli přizvednout přední vodicí lyže nad sníh.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Polaris PRO-RMK 163/3“ je sportovní stroj, jen s ručním startérem.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Polaris PRO-RMK má 190 koní na 190 kilogramů suché váhy, k tomu pás do hlubokého sněhu.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Polaris ve sportovní verzi dokáže jezdit po zadním jako motorka.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Zatáčí se výhradně v náklonu, opět jako motorka.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Vytrénovaný jezdec netráví ani chvíli v sedle.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Jízda v hlubokém sněhu je jako ve vlnách.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Vyzkoušeli jsme krátké svezení i na sportovním modelu, ale ovládnutí stroje by chtělo několikahodinové cvičení.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Vyzkoušeli jsme krátké svezení i na sportovním modelu, ale ovládnutí stroje by chtělo několikahodinové cvičení.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz