náhledy
Harley-Davidson Roadster
Autor: Harley-Davidson
Při udávané spotřebě kolem pěti litrů by dojezd za běžných podmínek měl být bezpečně přes 200 km.
Autor: Harley-Davidson
Z dříve poměrně radikálního modelu je dnes uhlazená mašina s vyladěným obratným podvozkem a moderní elektronikou.
Autor: Harley-Davidson
Nový roadster jsme otestovali v horách nad Saint-Tropez.
Autor: Harley-Davidson
Harley-Davidson Roadster
Autor: Harley-Davidson
Motorka má nízké těžiště a skvěle se pokládá do zatáček.
Autor: Harley-Davidson
Provozní hmotnost roadsteru je 259 kg.
Autor: Harley-Davidson
Díky vysokým kolům 19" vepředu a 18" vzadu a relativně úzkým pneumatikám 120 res. 150 mm je roadster neskutečně obratný.
Autor: Harley-Davidson
Harley-Davidson Roadster
Autor: Harley-Davidson
Dvoukotoučové brzdy mohou být díky ABS naladěné na poměrně razantní záběr.
Autor: Harley-Davidson
Stupačky řidiče jsou ve stejné pozici jako u ostatních sportsterů, ale mohly by být posunuté víc dozadu.
Autor: Harley-Davidson
Roadster navazuje na závodní stroje, takže je osekaný jen na to nejnutnější.
Autor: Harley-Davidson
Harley-Davidson Roadster
Autor: Harley-Davidson
Přední brzda je i při velkém záběru pevná jako skála.
Autor: Harley-Davidson
Díky luxusně prošívanému sedlu je roadster jednoznačně nejpohodlnějším strojem z celé rodiny sportsterů.
Autor: Harley-Davidson
Harley-Davidson Roadster
Autor: Harley-Davidson
Harley-Davidson Roadster
Autor: Harley-Davidson
Harley-Davidson Roadster
Autor: Harley-Davidson
Tachometr se zobrazuje jen jako digitální údaj a díky tomu se mnohem více soustředíte na otáčky než na rychlost.
Autor: Harley-Davidson
Při svižnější jízdě v zatáčkách budete střídat dvojku s trojkou, čtyřku zařadíte na rovinkách a pětku jen při delších pasážích a na dálnici.
Autor: Harley-Davidson
Projížďka na silném a trochu divokém hřebci vždy zůstane zábavnější než bezpečná jízda na krotké a dokonale poslušné kobyle.
Autor: Harley-Davidson
Harley-Davidson Roadster
Autor: Harley-Davidson
Harley-Davidson Roadster
Autor: Harley-Davidson