Diskuse k článku

Také výrobci motorek bojují s emisemi. V Kolíně bodoval Indian s Katanou

Hlavní novinka Intermotu, japonský roadster Suzuki Katana, symbolizuje celou letošní výstavu v Kolíně nad Rýnem. Motocyklové odvětví stále oprašuje tvary z minulosti a technický pokrok spočívá hlavně v elektronice a úpravách motorů na vyšší výkon a nižší emise.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

H32o77n78z76a 71T35a60r 3319272204462

Pro dovozce Čínských malooběmových motocyklů, bylo zpřísnění emisních norem také tvrdou ránou .

0/0
9.10.2018 20:22

T96o61m73á71š 15H95o10r12s49k59ý 1880394273454

Kdyby výrobci radši šli cestou snižování hmotnosti, všechn\ymotorky v článku jsou po natankování naplno nádrže přes 250 kilo :-/

+1/0
9.10.2018 8:18

J43i43ř66í 76S12c86h56w70a18c54h 8488664318396

Motory co mají objemy cca litr a více, výkony cca 100 koní a více, převodovka a hnací ústrojí co má tento výkon přenést, to už něco váží. A k tomu šasi co to má všechno udržet pohromadě ve 200 km rychlosti.... cesta k menší hmotnosti sice existuje, ale znamená to velký nárůst ceny za speciální materiály a technologie.....

0/0
9.10.2018 12:21

Najdete na iDNES.cz