náhledy
V kolonách bude skútrista vždy rychlejší, ale ve výsledku šetří čas i vám.
Autor: Matěj Oliva, skutrmania.cz, pro iDNES.cz
V kolonách bude skútrista vždy rychlejší, ale ve výsledku šetří čas i vám.
Autor: Matěj Oliva, skutrmania.cz, pro iDNES.cz
Při parkování má motorka vždy výhodu.
Autor: Matěj Oliva, skutrmania.cz, pro iDNES.cz
Vzájemná tolerance je v provozu nezbytná.
Autor: Matěj Oliva, skutrmania.cz, pro iDNES.cz
V kolonách bude skútrista vždy rychlejší, ale ve výsledku šetří čas i vám.
Autor: Matěj Oliva, skutrmania.cz, pro iDNES.cz
V kolonách bude skútrista vždy rychlejší, ale ve výsledku šetří čas i vám.
Autor: Matěj Oliva, skutrmania.cz, pro iDNES.cz
V kolonách bude skútrista vždy rychlejší, ale ve výsledku šetří čas i vám.
Autor: Matěj Oliva, skutrmania.cz, pro iDNES.cz
V kolonách bude skútrista vždy rychlejší, ale ve výsledku šetří čas i vám.
Autor: Matěj Oliva, skutrmania.cz, pro iDNES.cz
Při předjíždění pomalého skútru buďte opatrní.
Autor: Matěj Oliva, skutrmania.cz, pro iDNES.cz
Při předjíždění pomalého skútru buďte opatrní.
Autor: Matěj Oliva, skutrmania.cz, pro iDNES.cz
I malý skútr má často větší zrychlení než auto.
Autor: Matěj Oliva, skutrmania.cz, pro iDNES.cz
I malý skútr má často větší zrychlení než auto.
Autor: Matěj Oliva, skutrmania.cz, pro iDNES.cz