náhledy
Na silnici je motor trochu nudný a postrádá sportovní emoce.
Autor: Jan Altner
Guzzi jsme vyzkoušeli na prosluněném pobřeží Jadranu.
Autor: Jan Altner
Moto Guzzi V85TT přináší charakteristické italské křivky a speciální emoce dvou válců vystrčených šikmo nahoru do stran.
Autor: Jan Altner
Na jezdce čeká pohodlný posaz s obvyklým rozložením hmotnosti v této třídě cestovních endur. Jen poloha nohou je trochu atypicky posunutá dozadu.
Autor: Jan Altner
Tento model přinese potěšení nejen za jízdy, ale i na pohled.
Autor: Jan Altner
Dva světlomety vedle sebe odkazují na historii Guzzi a terénních speciálů z dakarových soutěží.
Autor: Jan Altner
Designér propojil světlomety LED s denním svícením ve tvaru guzzího orla.
Autor: Jan Altner
Na závodní minulost odkazují i barvy a červený trubkový rám.
Autor: Jan Altner
V terénu dává V85TT dobrou odezvu od předního kola, ale projeví se vyšší váha 229 kg provozní hmotnosti.
Autor: Jan Altner
LCD displej je příjemně zasazený do palubní desky s náznakem stupnice kompasu.
Autor: Jan Altner
Ovladače na řídítkách jsou hodně moderně pojaté.
Autor: Jan Altner
Led osvětlení se nastěhovalo i do zadního světla.
Autor: Jan Altner
V zatáčkách je V85TT skvěle ovladatelná a dobře drží stopu.
Autor: Jan Altner
Hliníkové kufry potěší „blbuvzdorným“ uchycením i zavíráním.
Autor: Jan Altner
Na chorvatských šotolinách bylo před turistickou sezonou úplně prázdno.
Autor: Jan Altner
Motor je stále ten klasický dvouválec s válci nahoru do stran, vzduchem chlazený a dokonce i s pouze dvěma ventily na válec plní Euro 4.
Autor: Jan Altner
Odpružení zadního kola je vyvedené na bok.
Autor: Jan Altner
Přední odpružení je povedený kompromis mezi silnicí a občasným výletem do terénu.
Autor: Jan Altner
Přední štítek plní hlavně estetickou funkci, na dálnici by to chtělo vyšší provedení.
Autor: Jan Altner
Sedlo má výrazný rozdíl mezi části řidiče a spolujezdce.
Autor: Jan Altner
Na rozbitých silnicích se dá s Guzzi jet hodně rychle.
Autor: Jan Altner
Při redakčním testu jsme projezdili severní část Istrije.
Autor: Jan Altner
Guzzi jsme protáhli i těžším terénem, kde už se ale projevila její vyšší váha.
Autor: Jan Altner
Ergonomie dovoluje i příjemnou jízdu ve stupačkách.
Autor: Jan Altner