Moto Guzzi V9 Bobber v redakčním testu.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Nohy jezdce občas svedou nerovný souboj s válci trčícími do stran.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Střídmá silueta s tlustou přední gumou a minimalistickým zadním blatníkem jsou typickými znaky motorek označovaných jako bobbery.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Nic neobvyklého. Kulaté přední světlo s klasickou žárovkou H4.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Moto Guzzi V9 Bobber
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Náklonu se Bobber nebojí.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Kompletní výfukový systém Guzzi Bobber je ukryt za matně černými tepelnými štíty.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Při náklonu vpravo není problém škrtnout o silnici zaklopeným stojanem.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Zadní část sedla zdobí vyšitý nápis.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Jednoduché kulaté světlo s čirou optikou a tenoučký blatník jsou jediné ozdoby přední části italského retro biku.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Plechový kryt sání je občas cítit na holeni jezdce.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Stupačky spolujezdce poskytují na bobber slušný komfort.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Dokud je převodovka studená, má řazení trochu tužší chod.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Navzdory tučné přední pneumatice Moto Guzzi V9 svižně manévruje v městském provozu.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Brzdový asistent ABS lze vypnout. Obě brzdy dodává prestižní výrobce Brembo.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Moto Guzzi V9 Bobber v redakčním testu.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Nádherný detail uchycení téměř rovné trubky řídítek.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Ze všech stran a za všech okolností nedbale šarmantní Ital.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Moto Guzzi V9 Bobber v redakčním testu.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Tuhost dvojice zadních tlumičů lze manuálně nastavit.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Moto Guzzi V9 Bobber v redakčním testu.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Speciální gumy s retro vzorkem dodává Continental.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Střídmý podsedlový panel ukrývá akumulátor.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Moto Guzzi V9 Bobber v redakčním testu.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Přenos síly motoru na zadní kolo je zprostředkován kardanem.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Sedlo není nejdelší, ale nemusíte se bát nabrat na projížďku spolujezdce.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Sedlo je navzdory střídmému vzhledu pohodlné. Sedací část je kryta broušenou kůží.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Zadní svítilna vystupuje vysoko nad useknutý zadní blatník.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Nejdříve přijede mohutná guma, následována dvojicí válců čnějících do stran z mašiny. Neklamná známka toho, že přijíždí Moto Guzzi.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Stylově vyzdobený přední blatník. K závoďáku patří šachovnice.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
V trubkovém rámu je podélně uloženo typické devadesátistupňové véčko.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Krátké kónické koncovky výfuku dokážou uspořádat slušný basový koncert.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Také přední brzda je v režii prestižního dodavatele Brembo. Brzdy hlídá dvoukanálový asistent ABS.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Tenhle detail dovede nabídnout jenom Moto Guzzi.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
V pravém dolním rohu podsedlového plastu je zámeček odemykající sedlo.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Perlou na vzhledu nedbalého Itala je nádrž v šachovnicovém dekoru.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Designové ovladače varovných blinkrů a chcípáku.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Maličké tlačítko kontroly trakce. Před vjezdem do historických center měst s dlažbou doporučuji dvakrát stisknout.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Jednoduchý budík umí prezentovat slušnou porci informací.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Z válečných zbytků a hromad rezavého železa se narodily první bobbery.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz