náhledy
Dvě krasavice se sešly před objektivem. Kráska Eva při focení zblízka poznala nadupaný superbike BMW HP4 a pořádně rozvášnila objektiv Jana Altnera.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Není krásnější kombinace než dokonalý motocykl a blondýnka s modrýma očima.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Krásná modelka Eva a superbike BMW HP4
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Krásná modelka Eva a motocykl BMW HP4
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Pod karbonovými kapotami má HP4 schovaný řadový čtyřválec o objemu jednoho litru, který má výkon 193 koní ve 13 tisících otáček.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Na HP4 najdete také nejsofistikovanější podvozek, jaký si lze představit.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Podvozek nese označení DDC a dokáže v reálném čase měnit své vlastnosti tak, aby optimálně vyhovoval aktuální jízdní situaci.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Před zhruba deseti roky by tento stroj exceloval i na startovním roštu mistrovství světa superbiků.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Označení HP je zkratkou slov High Performance a číslo 4 pak definuje počet válců.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Cena BMW HP4 se umí vyšplhat přes šest set tisíc korun.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
HP4 je nadupaná elektronikou. Některým jezdcům to není příliš po chuti, ale tento tryskáč má i svoje zaryté fanynky.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Eva a BMW HP4
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Při akceleraci nemusíte mačkat spojku a díky rychlořazení jen řadíte převodové stupně.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Pro lepší výkony je motocykl osazen výfukovým systémem Akrapovič.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Závodní mód dostane ze čtyřválce vše, co se v něm skrývá.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Po usednutí za nízká řídítka si musíte zvyknout na hodně nevybíravou jízdní pozici.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Pozice jezdce je přizpůsobena především ideálnímu rozložení hmotnosti a aerodynamice.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Zkrátka pohodlí cestovní motorky tu nečekejte.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Na přehledné palubní desce si jezdec může zvolit ze čtyř různých režimů.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Na běžné silnice se hodí režimy RAIN a SPORT. Na okruh jsou tu pak mody RACE a SLICK.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
BMW HP4 umí na jedničku jet přes 150 km/h a maximální rychlost překračuje třístovku.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
Takové monstrum teď může sedlat každý smrtelník, který má řidičák na motorku.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
S modrobílým BMW se překvapivě dobře svezete i na běžné silnici, i když na ni tato motorka tak nějak nepatří.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz
HP4 je naprosto nekompromisní motorka, která má v sobě to nejlepší, co je v současné době k dispozici. Pokud z ní sundáte světla a zrcátka, můžete se vrhnout rovnou na start.
Autor: Jan Altner, pro iDNES.cz