Diskuse k článku

V terénu jsou kila navíc na obtíž. Nová cestovní endura proto hubnou

Motocyklové značky už se přestávají předhánět v tom, kdo použije v cestovním enduru nejvýkonnější motor. V minulosti totiž trh ovládly třeba i 160koňoví mastodonti, kteří v terénu trpěli nadváhou a za svoji kariéru většinou najezdí 99 % po asfaltu. Již pár let proto roste poptávka po lehčích strojích.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Výpis zvoleného vlákna.
Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

T72o88m83á60š 77H93o68r81s79k72ý 1420544783324

Konečně endura který by s přimhouřenejma očima mohly občas i sjet mimo asfalt

0/0
15.11.2018 11:05

P29e53t89r 59D96v54o48r37a18k 3861880827409

Sjet mimo asfalt se dá úplně v pohodě i s 950/990 adventure a to jsou motorky se 100 koňma, litrovým dvouválcem ale 240kg mokrou váhou. 790 má mí cca 205kg mokrou a stejný výkon. To bude totální MASO!!!!!! R^R^R^R^

Já se teda těším!

+1/0
15.11.2018 11:12

J87a21n 12M52u54s85i70l 9396714416282

S 990R jezdim asfalt tak max 20%. Staci jen poradne obout. Ale v clanku chybeji podstatne info. Napr ze obycejna 790 bude mit predni kolo 19"

0/0
18.11.2018 6:06

Najdete na iDNES.cz