Za horní hranou TFT palubní desky se motorka strmě svažuje dolů.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Svižně do zatáčky. Jinak to ani osvalený Rakušan neumí.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Zejména při pohledu zepředu vypadá Superduke jako posel z jiných světů.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Řízné R na sporé kapotáži, to je znak ostrého řízka.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
KTM 1290 Superduke R
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Jeden z nejzajímavějších detailů je přední světlomet. Je totiž čirý ze všech stran. I zezadu.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
KTM 1290 Superduke R
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Superduke okázale vystavuje na odiv trubkový příhradový rám.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Svým logem se motorka nezapomene pochlubit, kdekoli je to možné.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Ozdoby Superduka: dvoubarevný rám, zadní letmo uložené kolo a krátká koncovka výfuku produkující řízný bas.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Přední světlo je skutečně skrz naskrz průhledné.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
KTM 1290 Superduke R
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
KTM 1290 Superduke R
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Tlumič řízení napříč před chladičem
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Startování probíhá bez klíčku.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Nádrž má ostré rysy, ale perfektně přijme jezdcova kolena.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Sedlo je pohodlnější, než na první pohled vypadá.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Zadní centrál White Power bezvadně funguje.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Malé umělecké dílo. Masivní rameno zadní kyvné vidlice prostupuje řetěz. Rozeta je upevněna zvláštním unašečem.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Osvětlení je samozřejmě kompletně v LED.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Přední světlomet je prostě k nepřehlédnutí.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Pumpu kapalinové spojky dodává Magura. I Superduke nabízí tempomat.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Ostře řezaná jsou i zpětná zrcátka.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
TFT displej nabízí množství informací. Ty nejoblíbenější je možné seskupit na jednu obrazovku. I ve slunečním svitu je displej bez jakékoli ochrany dobře čitelný.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Přední vidlice White Power umožňuje ruční nastavení.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Odloučená expanzní nádobka zadního centrálu
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Výfuková přívěra otevírá brány do zvukového nebe.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Držák registrační značky se za ozdobu označit opravdu nedá.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Paprsky zadního kola tvoří zajímavé ornamenty.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Krátká macatá koncovka si umí pořádně štěknout.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Pro KTM klasické ovládání palubního menu mám rád. Je prosté a nezáludné.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Malé šedivé tlačítko s klíčkem dokáže mašině vdechnout život i zamknout řídítka.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Také nádrž má bezklíčkový přístup.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Nabušené véčko má ve srovnání s předchozími modely daleko přátelštější projev.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Dvoubrevný rám je krásným módním doplňkem.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Brzdový masakr - radiální čtyřpísty Brembo neznají kompromis.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Podvozek je kompletně v režii White Power
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
KTM 1290 Superduke R
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz