KTM 1090 Adventure
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Velký crossover svými tvary vyzývá k výletům mimo asfalt.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Dvouválcové véčko zajišťuje pořádnou porci krouticího momentu v nízkých a středních otáčkách.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
KTM 1090 má dobrodružství vepsáno i do svého jména. V jeho sedle nezůstane jediná polní cesta bez povšimnutí.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Většina osvětlení je ještě stále věrna žárovkové klasice. Vyjímku tvoří zadní svítilna. Ta už se pyšní LEDkami.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Po šotolině to tahle mašina prostě umí.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Bohatě dimenzované sedlo a rozměrná madla poskytují spolujezdci dostatek pohodlí.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
KTM 1090 Adventure
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Na tenhle arzenál se lze kdykoli spolehnout.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Typická hranatá koncovka výfuku dokáže zaznít příjemným basem.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Silueta dakarského speciálu volá po akci.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Hranatá zrcátka poskytují dobrý výhled vzad. Klouby kryjí plastové blastery.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Velká mašina se i po nezpevněném povrchu perfektně vede.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Spodní hranu předního světlometu lemují LEDky denního svícení.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Stupačky mají komfortní gumový povrch. Po jeho vyjmutí lze navštívit i tu největší bahenní lázeň. Zubaté okraje dobře drží botu, zatímco bláto stupačkou propadne.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Spodní kryt motoru je sice plastový, svou službu v lehčím terénu však odvede perfektně.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
KTM 1090 Adventure
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Zadní centrál White Power je kompletně manuálně nastavitelný.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Přední světlomet dává mašině typický mimozemský výraz.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Blinkry jsou stále vybaveny klasickými žárovkami.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Výšku plexi štítu lze nastavit po uvolnění malé páčky. V jednoduchosti je síla.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Rozdíl mezi horní a dolní polohu činí asi 8 centimetrů. V obou polohách však poskytuje jezdci dostatečné krytí před větrem a nepohodou.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Ovládání kapalinové spojky dodává značka Magura. Odezva páčky je nastavitelná.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Palubní deska ve stylu závodních speciálů. Dominuje jí analogový otáčkoměr.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Po šotolině to tahle mašina prostě umí.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Rukojeti příjemně padnou do rukou. A ovladače? Strohé a jednoduché. Víc nepotřebuji.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Ovládání palubního menu je u KTM jedním z nejsrozumitelnějších.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Do nádrže stále klíčkem
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Sedlo neunaví ani při delší cestě.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
KTM 1090 Adventure
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz