Svými futuristickými tvary zaujme vždy a všude.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Na nádrži se rýsují lopatky nahrbeného predátora.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Lehká motorka snadno manévruje i v utažených zatáčkách.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Srdce Kawasaki Z650. Stojatý dvouválec je zavěšený v trubkovém rámu.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Svými tvary nezapře své silnější příbuzné.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Zadní LED světlomet ve tvaru písmene X
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Do zatáček se nová kawasaki vrhá velmi ochotně.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Přehledný palubní štít obsahuje nově ukazatel zařazené rychlosti.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Řekli by jste, že tahle mašina je "jenom" šest set padesátka?
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Nízko spuštěný přední světlomet dává mašině výraz predátora.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Nově bylo přepracováno i táhlo řazení. Rychlosti zapadají bez zaváhání.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Nová je i zadní kyvná vidlice.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Příjemný detail. Obě páčky lze jemně seřídit.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Motorka má hodně sportovní střih.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Díky oběma seřiditelným páčkám padne mašina dobře do ruky.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Motorka zatáčky miluje.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Jediná ochrana před nepřízní počasí. Nebo spíš před zbytky hmyzu.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Ovladače jsou jednoduché, v klasickém uspořádání.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Ovladače jsou jednoduché, v klasickém uspořádání.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Tohle "žihadlo" motorku moc nezdobí. Kam jinam ale umístit registrační značku?
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
I sedlo spolujezdce je překvapivě pohodlnější, než vypadá.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Otevřené "nozdry" předního blatníku
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Dvě výfuková kolena mají přepracovaný tvar. Motor se tak lépe vyplachuje.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Trochu příliš industriální detail. Výrobce patrně předpokládá okamžitou instalaci padáků.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Stylizované Z na sporé boční kapotáži neznamená, že majitelem mašiny je Zorro. Řadí motorku do rodiny pěkně ostrých hochů.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Kdykoli malá šelma propadne vášni, dokáže jí bezpečně zkrotit dvojice zubatých kotoučů.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Zadní centrál nachází dostatek potenciálu i pro vyhlazení městské dlažby.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Zadní banánová kyvka nové konstrukce motorku drží a nepovolí.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Nechtěná dominanta. Norma EURO 4 přinesla výfukový tlumič, který je téměř větší, než motor. Nad pět tisíc otáček se ale dovede ozvat i navzdory restrikcím.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Kdykoli malá šelma propadne vášni, dokáže jí bezpečně zkrotit dvojice zubatých kotoučů.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Nízko spuštěný přední světlomet dává mašině výraz predátora.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz