Kdekoli se Kawasaki W800 objeví, sklidí zasloužený obdiv. Všichni žasnou nad skvěle udržovaným veteránem.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Kulatý světlomet s klasickým sklem dokresluje vypiplaný vzhled.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Zadní světlo s dvojicí blinkrů na chromovaném blatníku. A pozor! Ani kousek plastu.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Styl čísel na ciferníku také odkazuje na šedesátky.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Detail sacího potrubí se vstřikovací lištou.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Hádali byste téhle mašině 400 najetých kilometrů?
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Chromovaná zrcátka nabízejí perfektní výhled i při jízdě po nerovnostech.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Samozřejmě také kryty podsedlového prostoru jsou poctivý plech.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Stojatý dlouhozdvihový dvouválec s královskou hřídelí je chlouba japonského retro biku.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Rustikální tvary, pneumatiky s hrubým vzorkem a drátěná kola. Jen malý výčet toho, co charakterizuje retro až na kost.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Retro guma s retro vzorkem na retro ráfku. Prostě retro každým coulem.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Kawasaki W800
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Kolenní protektory dobře vypadají a ještě lépe fungují.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Kawě to v křivolakých uličkách sluší.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Za doutníkovitým výfukem skrytý klíč zadní bubnové brzdy.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Kawasaki W800 v redakčním testu.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Madla pro spolujezdce nebo k uchycení nákladu.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Kawasaki W800
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Rozměrné bohatě čalouněné sedlo má frajerské bílé obšití.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Parádní je nářadíčko. Moc se mi líbí kleště. Šroubovák je už v nabídce výhradně křížový.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Pod sedlem je prostor pro lékárničku a nářadí.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Retro guma s retro vzorkem dokáže na dlažbě občas dobově ustřelit.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Kawasaki W800
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Kawasaki W800
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Krásné chromované blatníky se vzpěrami.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Předpětí pružin zadních tlumičů lze nastavit do pěti poloh.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
V šedesátých letech byl centrální stojan standardem.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Kawasaki W800
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Důmyslné tepelné kryty vytvarované z tenkého drátu brání kontaktu bot s rozpálenými výfuky.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Za doutníkovitým výfukem se skrývá klíč zadní bubnové brzdy. A funguje na jedničku
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Zámek na připnutí helmy. Samozřejmost, která u spousty moderních mašin už nenašla své místo.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Kawasaki W800
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Kryty motoru, rozvodů a výfuky kryje v případě verze Special Edition černá barva.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Velká technická libůstka. V téhle chromové trubce rotuje královská hřídel ventilového rozvodu SOHC.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Kawasaki W800
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Nádherný detail starobylého loga na boku nádrže
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Bez tohohle detailu by to prostě nešlo. Generace designérů strávily stovky hodin tím, aby se těchto harmonik zbavily. A už jsou tady zase!
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Světlomet s čirou optikou? LED? Zapomeňte! Vrchol luxusu je klasická halogenka H4.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Klasický vzorek dokáže při ostřejší jízdě trochu pozlobit.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Výkřik moderní doby. Stavitelné páčky.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Kde je startér, měl by být i chcípák. Víc není třeba.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Jednodušší ovladače už patrně neexistují. A ten nekrytý šroubek tam? Vadí to někomu?
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Budíky v klasickém uspořádání. Jediný výstřelek je malý proužek displeje a kontrolka FI v bílém prstenci otáčkoměru.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Baculatá nádrž má klasický chromovaný uzávěr.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Pravou identitu mašiny prozrazuje tento nápis na sedle. Na celém biku je jediný.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Kawasaki W800
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Kawasaki W800
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz