Kawasaki GTR 1400 je kus poctivé masivní motorky. Ze začátku je třeba si jejích bezmála třista kilo osahat.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Jediné ledkové světlo na Kawě je to koncové. Mezi dvojicí objemných kufrů se otáčí masivní stodevadesátka.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Než najdu ten správný grif, jsem nucen při zvadání na hlavní stojan požádat kolegu fotografa.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Parkovačky dávají mašině zvláštní "šilhavý" výraz.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Palubní štít téměř klasického uspořádání. Ten displej na to nevypadá, ale umí toho docela dost.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
První zatáčky je třeba najet opatrněji.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Hodně užitečná pomůcka. Ve vysokých rychlostech rozbíjí turbulenci za rozměrným štítem a zabraňuje tak nepříjemným vibracím jezdce
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Dominantou velké kawy je masivní žebrování. Najít se dá i na předním blatníku a kufrech.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Po prvotním osahání se pouštíme do krásných hlubokých náklonů.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Centrální stojan je u cestovatelských speciálů nenahraditelným pomocníkem.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Kufry mají slušný objem 39 litrů. Odemykají se stejným klíčkem jako nádrž.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Motor s proměnlivým časováním ventilů letí do otáček a kawa začíná řádit.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Pro všechny případy přibalila Kawasaki i sadu nářadí.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
U Kawasaki heavy industries vědí jak na to. Kromě lodí a lokomotiv jim docela jdou i motorky. Co říkáte?
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Tlačítko přepínání režimů LCD displeje
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Průměrná spotřeba 6,4? Na čtrnáctistovku se sto čtyřiceti koňmi dobré. Ty splašené kruhy vpravo dole značí, že systém K-ACT je aktivován.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Jediná masivní výfuková koncovka umí zaznít hodně ušlechtilým basem.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Hluboko probrané sedlo jezdce dodává posazu na jistotě.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Zadní kolo má pod kontrolou 270milimetrový kotouč s protilehlým dvoupístkem.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Kawasaki GTR 1400 je prostorově výrazná i do šířky. V zácpě jsem několikrát odsouzen k čekání mezi auty.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Zvednutí větrného štítu navodí v kokpitu atmosféru obývacího pokoje.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Zadní pneumatika 190/50 ZR17 sedí a nepustí.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Jediné ledky na palubě. Koncové světlo sdružené s brzdovkou.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Přední kapotáži dominují obří přihmouřené "soví" oči.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
GTR 1400 nabídne jezdci příjemný turistický posaz, který neunaví ani na delší štrece.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Přední blinkry jsou šikovně zakomponovány do prolisů v kapotáži.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Obě sedla posádku doslova rozmazlují. Gétéero bez kufrů působí zvláštně.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Přední brzdový arzenál: dvakrát 310 milimetrů a čtyřpístkové monobloky. Tady se nešetřilo.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Ta šedá velryba zatáčky prostě miluje.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Když na cesty, tak s kardanem. Údržba sekundáru tak v podstatě odpadá.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Kufry se dají snadno sejmout, ale za sebe říkám, že s nimi je to lepší.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Manuální nastavení tuhosti zadního centrálu.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Kawasaki GTR 1400 v redakčním testu
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Zpětná zrcátka jsou pevnou součástí kapotáže. Seřizují se tlakem ruky na sklíčko a poskytují perfektní výhled vzad.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Šroubky nastavení tuhosti přední vidlice. Myslím, že nemá smysl do nich zasahovat. Sériové nastavení plně vyhovuje.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Nádrž a kapotáže poskytují příjemný azyl nohám jezdce.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Manuální naklápění světel a plnohodnotná zásuvka na vnitřní straně větrného štítu
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Na řídítkách jsou čiré nádobky pro spojku a přední brzdu. Oranžové tlačítko deaktivuje brzdového asistenta, to podlouhlé pod ním nastavuje plexi.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Kawasaki GTR 1400 v redakčním testu
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Levé řídítko je bohaté na ovladače. Uprostřed nastavení výšky plexi, nad ním kontrola ABS, ve spodní části kontrola trakce.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Tím se nenastavuje máchání a praní na 40°. To je klíček Kawasaki GTR 1400. Stačí jej stisknout, otočit a do mašiny vjede život.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Velice užitečné "kolečko". Nastavení teploty heftů přijde s koncem léta vhod.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Schránka na důležité věci. Po vypnutí elektrických obvodů mašiny se automaticky uzamkne.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Čip bezklíčkového startování. Ve své zadní stěně má zapuštěn klasický klíček pro otevírání nádrže a kufrů.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz