náhledy
Lehký jednoválec nepotřebuje až tolik výkonu, v severských zemích platí přísné rychlostní limity.
Autor: Husqvarna
Naháč Vitpilen 701 bude od jara na trhu nabízet atraktivně oblečený vodou chlazený čtyřventilový jednoválec o objemu 693 ccm s výkonem 75 koní při 8 000 ot/min.
Autor: Jan Altner
Odvážný design je základem, Husqvarna se musí odlišovat v celku i v detailech.
Autor: Jan Altner
Na výstavě se předvedly i desítky konceptů, za všechny se podívejme aspoň na jeden, Hondu CB1000R s agresivní polokapotáží.
Autor: Jan Altner
V Miláně se představila povedená retro laděná verze naháče SV650X. Ten navazuje na koncept Suzuki SV650 Rally představený minulý rok v Osace. Navazuje na styl sedmdesátých let a zaujme hlavně pěknou minikapotáží.
Autor: Jan Altner
Design scrambleru navazuje na historické tvary endur Moto Guzzi, které před desítkami let závodily i na Dakaru.
Autor: Moto Guzzi
Téměř hotová produkční verze scrambleru od Moto Guzzi vychází z nové pohonné jednotky, dvouválce s válci zvednutými nahoru do stran v úhlu 90°. Vzduchem chlazený motor o objemu 850 ccm má mít maximální výkon 80 koní.
Autor: Jan Altner
Kawasaki Z900RS bude v nabídce v řadě různých provedení a barevných kombinacích.
Autor: Jan Altner
Kawasaki Z900RS je čtyřválec vycházející z modelu Z900, ovšem jde o motocykl s podstatně předělaným motorem i rámem. A hlavně s atraktivním uhlazeným designem, který kombinuje Led technologie a historické tvary.
Autor: Kawasaki
Na novém dvouválci jsou založené hned dva modely, sportovně pojatý Continental GT s nízkými řídítky a krátkým sedlem a dvoumístný Interceptor se vzpřímenějším posazem.
Autor: Jan Altner
Motor je osazený do trubkového rámu, klasický vzhled posilují mimo jiné 18palcová kola a dnes již téměř nevídaná konfigurace s dvěma doutníkovými koncovkami výfuku po obou stranách.
Autor: Jan Altner
Hlavní novinkou indické značky s britskými kořeny je nový řadový dvouválcový motor s elektronickým vstřikováním a klikovou hřídelí odsazenou o 270 stupňů, což motoru dává charakter V-twinů.
Autor: Jan Altner
Návaznost Ducati Scrambler na řadu Monsterů ukazují i mohutné výfuky posazené těsně pod sedlo.
Autor: Jan Altner
Italské značce se podařilo modernizovat vzduchem chlazený dvouválec, který před lety poháněl řadu Monsterů. Po snížení maximálního výkonu na 86 koní nyní plní emisní normu Euro 4 a může znovu na trh v retro kabátě řady Scrambler 1100.
Autor: Jan Altner
Stopětadvacítka a třístovka z řady Honda CB zaujmou hlavně začínající jezdce.
Autor: Jan Altner
Motor litrové Hondy CB1000R má novou elektronicky ovládanou škrticí klapku a nabízí tři úrovně výkonu, brzdění motorem a nastavitelnou kontrolu trakce. Maximální výkon se vyšplhal na hodnotu 107 kW při 10 500 ot/min, točivý moment je 104 Nm při 8 250 ot/min.
Autor: Jan Altner
Podobně odvážný moderní vzhled dostaly další dvě novinky v rodince naháčů Honda, které jako by z oka vypadly litrovému Neo Sports Café. Stopětadvacítka a třístovka jsou stroje určené pro začátečníky a pod kapotou skrývají jednoválcové motory o výkonu 10 kW a 23 kW.
Autor: Jan Altner
Honda CB1000R v sobě kombinuje sportovní street-fighter s inspirací café-racery a výsledkem je hodně agresivní a líbivý design. V útrobách skrývá litrový řadový čtyřválec převzatý z předchozí verze superbiku Fireblade.
Autor: Jan Altner
Koncept Svartpilen by měl nabídnout vzpřímenější pozici jezdce v lehce terénním stylu scrambler, kterou podporuje i větší osmnáctipalcové přední kolo.
Autor: Jan Altner