Honda VFR 800 Crossrunner
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
Honda VFR 800 Crossrunner
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
Honda VFR 800 Crossrunner
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
Honda VFR 800 Crossrunner
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
Honda VFR 800 Crossrunner
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
Honda VFR 800 Crossrunner
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
Honda Crossrunner je pohodlná univerzální motorka pro každodenní použití i pro cestu na dovolenou. Rozměrný větrný štítek a široké pohodlné sedlo poskytují posádce dostatek pohodlí i na delších trasách.
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
Honda VFR 800 Crossrunner
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
Honda VFR 800 Crossrunner
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
Charakteristickým prvkem je přední LED světlomet ve tvaru písmene X. Přídavná mlhová světla a padáky jsou za příplatek.
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
Za levou stupačkou spolujezdce je skryto ovládání předpětí zadní centrální pružící jednotky. Mezi krajními polohami je pořádný rozdíl.
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
Jednostranná zadní kyvná vidlice s letmo uloženým kolem je ozdobou zadní části Hondy Crossrunner.
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
Dvojice třistadesítkových kotoučů s radiálními brzdiči na předním kole znamená jistotu za každé situace. Když nebudete řádit v prachu jako utržení ze řetězu, ABS se do řízení plést nebude.
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
Honda VFR 800 Crossrunner
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
Dvojice bočních kufrů s objemem 29 litrů a zejména ten horní s opěrkou pro záda spolujezdce dělají z Hondy Crossrunner skutečný cestovatelský speciál.
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
Spodní část motoru kryjí po obou stranách ostře řezané protektory. Vpravo vzadu na adventure bike relativně nízko umístěná kulatá výfuková koncovka. Na zakázku je možné zvolit titanový Akrapovič.
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
Honda VFR 800 Crossrunner
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
Honda VFR 800 Crossrunner
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
Honda VFR 800 Crossrunner
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
Padací rám, mlhová světla, hlavní stojan a trojice kufrů uzamykatelná klíčem od motorky. To je seznam položek příplatkového Adventure paketu.
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
Tvary ostré jako žiletky a design ve znamení písmene X dávají tušit, že mašina má dobrodružného ducha.
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
Honda VFR 800 Crossrunner
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
Kontrolu trakce lze ve dvou stupních omezit. Aktuální stupeň lze vyčíst z palubní desky. Úplná deaktivace je indikována oranžovou kontrolkou na palubním štítu.
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
Palubní štít je čitelný i v plném slunečním světle. Přehledně zobrazuje všechny důležité údaje i něco navíc. Užitečné jsou hodiny nebo ukazatel spotřeby spolu s dojezdem. Ocenili jsme i zobrazení teploty okolního vzduchu.
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
Honda VFR 800 Crossrunner
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
Přední tlumiče mají nastavitelné předpětí.
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
Přední plexi štít poskytuje dostatečnou ochranu před větrem i nepohodou.
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
Na předním kole se sice točí jenom sedmnáctka, ale podvozek véeferka se nezalekne ani prašné polní cesty.
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
Polňačka je jasná výzva. Levý palec vypíná kontrolu trakce, zatímco pravá ruka otáčí rukojetí plynu. Zadní kolo se divoce roztančí a mašina letí v akceleračním smyku. Takhle dokáže řádit nový dobrodruh od Hondy.
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz