

Univerzálnější mašinu, než je Honda NC750X, těžko najdete. Nabízí totiž velký uzamykatelný úložný prostor, vysoký zdvih podvozku a moderní agresivní design. A navíc spolehlivý a výkonný motor, který má nízkou spotřebou jak ve městě, tak na dálnici. Je to šikovný stroj pro každodenní použití.
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
Zádi dominují rozměrná madla pro spolujezdce a hodně futuristicky pojaté zadní světlo, které jakoby visí v prostoru. Pod ním se otáčí zadní pneumatika o rozměru 160/60 – 17.
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
Jeden z hlavních trumfů, které má "encéčko" v rukávu: rozměrný, vodotěsný a hlavně uzamykatelný úložný prostor.
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
Klasický palubní štít Made in Honda. Milovníky klasiky asi nenadchne, ale přehledně poskytne okamžitý přehled o všech údajích potřebných pro jízdu. Bonusem je ukazatel zařazeného rychlostního stupně nebo praktické hodiny.
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
Agresivní zobák pod předním světlem a rozměrný větrný štítek. Hlavní rysy řadící tuhle mašinu do kategorie crossover nebo chcete-li adventure.
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
Dalším markantním znakem typickým pro tuhle třídu motorek je vysoký zdvih tlumičů.
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
Písmeno X v názvu naznačuje touhu po dobrodružství.
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
Přední kolo, které nese stodvacítku pneumatiku, je ozdobeno 320mm brzdovým kotoučem s moderním vlnitým designem. Když je to potřeba, zasahují dvoupístkové Nissiny samozřejmě s ABS.
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
Chránič pod motorem naznačuje, že se encéčko nebojí ani lehčího terénu.
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
Odpověď na otázku, kam se odstěhovala nádrž. Nalezneme ji pod sedlem. A není to žádný drobeček, navzdory svému ne zcela typickému umístění pojme 14 litrů benzínu.
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
Kombinace matně černých a barevných ploch dodává vzhledu motorky na agresivitě i exkluzivitě.
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
Relativně vysoký zdvih podvozku, ale výška sedla jen 830 milimetrů. Tahle motorka padne každé postavě.
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
Díky svému sportovnímu střihu a váze 219 kilo je Honda NC 750 X neuvěřitelně hravá a předvídavá. V případě verze s automatickou převodovkou je třeba počítat s deseti kily navíc.
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
Robustní ocelový rám dodává jízdě na jistotě. Ani při hodně razantních průjezdech utáhlými zatáčkami a rychlém překlápění se do úzkých nedostal.
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
Také zadní kotouč je vybaven dvoupístkovým brzdičem. Na menším průměru ještě více vyniknou agresivní zuby. ABS je samozřejmostí.
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
Kulatý nerezový výfuk s krátkým tlumičem dobře zapadá do celkového designu motorky. Navíc produkuje příjemný hluboký zvuk.
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
Detail zadní „UFO“ svítilny. Z boku vypadá trochu jako prodloužená tlama vetřelce.
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
Osvědčený řadový dvouválec nalezneme ve více žánrově zcela odlišných modelech motorek Honda. Všude ale funguje dobře. Poskytuje dostatek kroutícího momentu již od spodního rozsahu otáček při spotřebě kolem čtyřech litrů. A výkon? 55 koní. Encéčko dokážou rozeběhnout na více než 160 km/h za hodinu.
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
Klasické uspořádání ovládacích prvků. Tady žádné novoty nehledejte. Vše je tak, jak jsme zvyklí.
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
Tohle je velká paráda: Kufr hravě pojme integrální helmu.
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
Klasický vzpřímený posaz je příjemný i na delší cesty. Větrný štítek odvádí dobrou práci. I při vyšších rychlostech je jezdec v pohodě.
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
Na pohodlném sedle se sedí příjemně. Při razantnější akceleraci poskytne příjemnou oporu. Spolujezdec si také nestěžoval.
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
Extrémně štíhlá silueta umožňuje perfektní průniky městskou dopravou. Na téhle motorce se v kolonách nestojí.
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
Honda NC750X
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz
Spodní uložení zadní nastavitelné centrální pružící jednotky
Autor: Jaroslav Halamka, iDNES.cz