náhledy
Plastový „enduro“ zoban nad blatníkem dělá z CL500 terénní stroj, i když jen opticky.
Autor: Honda
Na polních cestách se dá držet příjemně svižné tempo, limitem jsou jen pneumatiky.
Autor: Honda
Honda CL500 je stylový stroj a hodí se skvěle do města.
Autor: Honda
Přístrojovku zastupuje jen jednoduchý kulatý budík s inverzním LCD displejem.
Autor: Honda
Design vychází z maximální jednoduchosti a kulatého světlometu.
Autor: Honda
Klíček zapalování je na boku motoru.
Autor: Honda
Světlomet má uvnitř 4 led projektory, běžně svítí dva horní, na dálková světla se připojí i spodní pár.
Autor: Honda
Boky nádrže mají pryžové chrániče v místě kolen jezdce.
Autor: Honda
Vodou chlazený dvouválec 471 ccm je naladěný na 35 kW.
Autor: Honda
I přes vyšší zdvihy odpružení stroj dobře drží v zatáčkách a řízení dává dobrou odezvu.
Autor: Honda
Široká řídítka jezdec ocení hlavně ve městě a na nezpevněném povrchu.
Autor: Honda
Brzdy jsou dimenzované na klidnější jízdu a začínající jezdce.
Autor: Honda
Malý plastový štítek z příplatkové výbavy úplně změní styl motocyklu.
Autor: Honda
Brzdová páčka je nenastavitelná, ale dá se přiobjednat i nastavitelná jen za pár stokorun.
Autor: Honda
Dvě jednotky zadního odpružení na bocích se dají snadno nastavit i bez nářadí.
Autor: Honda
V městském provozu je příznivě projeví nízká hmotnost pouhých 191 kg i s plnou nádrží.
Autor: Honda
Výfuk na boku má kryt z broušeného hliníku, takže spolujezdci nehrozí popálení.
Autor: Honda
Honda CL500 je jednoduchá a nenáročná, ideální motocykl třeba do přímořských půjčoven.
Autor: Honda
Styl Scrambler, to znamená především výfuk vyvedený nahoru.
Autor: Honda
Osvědčený dvouválec i přední část rámu má CL společné s modelem Honda Rebel 500.
Autor: Honda
Ve městě jezdec ocení i neuvěřitelně lehký chod spojkové páčky.
Autor: Honda
Pneumatiky Dunlop Trailmax Mixtour nejsou do těžšího terénu, ale na suchu se neztratí ani na polní cestě.
Autor: Honda
Motor není třeba vytáčet do horního pásma, to nejlepší ze sebe vydá ve středních otáčkách.
Autor: Honda
Hodně slušný účinek má i zadní brzda, která je u motocyklů často jen do počtu.
Autor: Honda
Kdo chce víc klučičí“ barvu, pro toho je tu jasně modrá.
Autor: Honda
Ke stylu Scrambler nejvíc sedí maskáčově zelená barevná varianta.
Autor: Honda
Honda CL500 je v nabídce i ve výrazné oranžové barvě.
Autor: Honda
Dřív byly v módě chromy, dnes jsou místo nich v kurzu matné a tmavé povrchy.
Autor: Honda
Za designový vzor posloužila Honda CL450 z šedesátých let.
Autor: Honda