Honda CBR650F
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Nové CBR je již celé v režii LED.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Tělem i duší svádí ke sportovnímu stylu jízdy.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Ať dělám, co dělám, 5,8 litru na 100km se mi nedaří prolomit.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Na sportovní motorku až nepatřičně velké místo pod sedlem
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Zubaté kotouče s dvoupísty Nissin jsou přímo úměrné výkonu.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Honda CBR650F se pro zatáčky narodila.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Malé užitečné detaily zpravidla potěší nejvíce. Připnout síťkou bagáž na místo spolujezdce není problém.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Další malý, ale užitečný detail. Ventilky mají úhel 90°. Zjedmnodušují tak huštění.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Malý zobáček pod světlem. Dar od crossoveru NC.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Honda CBR 600 F
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Nízké plexi poskytne zalehnutému jezdci dobrou ochranu.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Sportovně střižené kapotáže mají množství rafinovaných otvorů.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Palubní deska již zcela pod taktovkou LCD
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Klasický uzávěr nebude ještě dlouho překonán.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Svižný průlet okreskou má nová Honda ráda.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Ani v ovladačích není třeba hledat složitosti. Prostě klasika.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Blinkry pod klaksonem. Zpočátku více troubím, než blikám.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Sportovní bike nabídne dostatek pohodlí oběma členům posádky.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Štíhlá mašina se protáhne provozem jako štika.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Spolujezdci jsou k dispozici sportovnější stupačky než jezdci.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Zadní 240mm kotouč má také moderní ozubený okraj.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Otvor v kapotách, kudy Honda rafinovaně ukazuje nerezové svody.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Zadní kyvná vidlice poskytuje prostor výfukové koncovce.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Toto má CBR 650 F moc ráda.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Zadní centrální tlumič zvládne stejně dobře dlažbu, jako ostrou jízdu po okresce.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Výfuk vypadá lépe, než zní. Motor potenciál má, ale jeho hlas svázaly euro normy.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Motor nové koncepce má dobrý zátah ve spodním a středním spektru otáček. Na rámu je "pseudo" karbonový chránič.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Honda CBR 600 F
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Pracoviště jezdce je přehledné a nezapře sportovního ducha.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Přední vidlice Showa nové konstrukce se dokáže přizpůsobit jízdnímu stylu.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz