Široká řídítka, velkorysý plexi štít a přehledná zpětná zrcátka maximálně přispívají k vysokému jízdnímu komfortu.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Z polňačky rovnou na asfalt i naopak. Pro CB 500 X žádný problém.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Do zatáček vždy s maximální jistotou. Ideální nářadí pro začátečníky.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Dvouválec s objemem 471 kubíků má až mimořádně kultivovaný chod.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Boky mašiny zdobí akční polepy. Klenutá nádrž dobře schová kolena jezdce.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Ani CB 500 X nepostrádá "zobák" typický pro adventure biky s křídlem ve znaku.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Nová Honda má sportovně střiženou štíhlou siluetu.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Nová Honda má sportovně střiženou štíhlou siluetu.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Červené X za číslicí voní dobrodružstvím.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Svižně i po polňačce. Honda se jen příjemně houpe.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Stavitelná brzdová páčka je vítaným doplňkem.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Šikmo tažené výfukové svody mizí pod spodním krytem motoru.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Spodní kryt motoru je částečně plastový i plechový. Kromě toho, že hezky vypadá, také dobře chrání motor i svody.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Výfuková koncovka je obětí nových hlukových a emisních norem. Ještě, že má Honda záložní řešení.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Vypadá hezky, ale zvuk není žádný a váha velká.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Testovaná mašina je ve standardu vybavena dvoukanálovým ABS.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
A znovu ten kryt pod motorem. Uznejte sami. Není sexy?
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
CB 500 X má zatáčky ráda.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Zvlášť v červeném provedení je motroka opravdu hezká.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Nejmenší cesťák od hondy ostudu svému jezdci určitě neudělá.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Pod sedačku se vejde lékárnička, sada nářadí i výstražná vesta.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Nádrž pojme téměř 17 litrů paliva, které ubývá příjemně pomalu.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Honda CB500X
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Spolujezdec nalezne v sedle cébéčka stejný komfort jako jeho pilot.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Dá se jet i trochu ostřeji. Podvozek drží a mohu se na něj spolehnout.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Mohutně dimenzovaná madla pro spolujezdce nebo pro bezpečné uchycení nákladu.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Zámek k odemykání sedla v levém podsedlovém plastu.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Spínací skříňka je klasická na klasickém místě. Záludnosti nehledejte.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Honda umí pustit i varovné blinkry.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Ovladače v typickém uspořádání. Blinkry pod klaksonem, takže zatáčku občas předem ohlásí krátké zatroubení.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Palubní deska umí zobrazit relativně dost parametrů. V šeru nebo střídání stínu a světla je hůře čitelná.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Sedlo posádku doslova rozmazluje.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Honda CB500X
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Frajerské polepy ráfků jsou příjemný designový prvek.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Přední světlo je kompletně seskládáno z LEDek. Svítí víc než dostatečně.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz
Nová Honda má sportovně střiženou štíhlou siluetu.
Autor: Martin Mičánek, pro iDNES.cz