Navzdory svým rozměrům padá Road Glide Ultra CVO do zatáček s nebývalou ochotou.
Autor: Jan Altner, Motodeník.cz, pro iDNES.cz
Shark Nose (žraločí čumák) je patrně nejrozměrnější kapotáž, jakou lze na motorku namontovat.
Autor: Jan Altner, Motodeník.cz, pro iDNES.cz
Když nohy odvedly svou práci, je možné dopřát jim relax na daleko natažených stupačkách.
Autor: Jan Altner, Motodeník.cz, pro iDNES.cz
Brzdy mají s půltunovým cvalíkem někdy hodně starostí. Je třeba začít brzdit s dostatečným předstihem.
Autor: Jan Altner, Motodeník.cz, pro iDNES.cz
I majestátní křižníky se nechají strhnout k rošťárnám.
Autor: Jan Altner, Motodeník.cz, pro iDNES.cz
Největší ozdobou mašiny je chromované srdce Screamin' Eagle. Objem jeho dvou válců je rovných 1 800 cm3.
Autor: Jan Altner, Motodeník.cz, pro iDNES.cz
Road Glide Ultra CVO dokáže stupačkami vykroužit do silnice řízné oblouky.
Autor: Jan Altner, Motodeník.cz, pro iDNES.cz
Ozdobou horního kufru je ledková lišta propojená s brzdovým světlem.
Autor: Jan Altner, Motodeník.cz, pro iDNES.cz
I na okresce se užije spousta legrace.
Autor: Jan Altner, Motodeník.cz, pro iDNES.cz
Tento kukuč jiná motorka na světe nemá. Přední světlomet komplet v režii vysoce svítivých LED diod. Po stranách světlometu jsou vstupní otvory větracích šachet.
Autor: Jan Altner, Motodeník.cz, pro iDNES.cz
Vysoký plexi štít chrání dokonale za všech okolností.
Autor: Jan Altner, Motodeník.cz, pro iDNES.cz
6,5palcový displej palubního systému BoomBox!! je dominantou pracoviště jezdce.
Autor: Jan Altner, Motodeník.cz, pro iDNES.cz
Post spolujezdce je synonymem luxusu.
Autor: Jan Altner, Motodeník.cz, pro iDNES.cz
USB umožňuje připojit třeba flash disk s oblíbenou muzikou.
Autor: Jan Altner, Motodeník.cz, pro iDNES.cz
Jedna ze dvou dvanáctivoltových zásuvek. Tato je v kapotáži před jezdcovým kolenem.
Autor: Jan Altner, Motodeník.cz, pro iDNES.cz
Všechny kufry jsou uvnitř vyloženy měkkým kobercem.
Autor: Jan Altner, Motodeník.cz, pro iDNES.cz
Horní kufr hravě spolkne dvě plnohodnotné integrální přilby a ještě zbude spousta místa kolem.
Autor: Jan Altner, Motodeník.cz, pro iDNES.cz
Kulaté výfuky o průměru čtyř palců mají vestavěné přívěry. Když se plynová rukojeť patřičně protočí, zazní důstojným hlubokým basem.
Autor: Jan Altner, Motodeník.cz, pro iDNES.cz
Součástí výbavy CVO je i speciální ručně malovaný dekor. V našem případě kombinace dvou odstínů šedostříbrné, oddělené modrou linkou.
Autor: Jan Altner, Motodeník.cz, pro iDNES.cz
Oplastování předních padacích rámů ukrývá malé vodní chladiče. Elektrické čerpadlo vodního minisystému je pod chromovým krytem na spodní hraně rámu.
Autor: Jan Altner, Motodeník.cz, pro iDNES.cz
Diví se někdo tomu, že spolujezdec mi na chvíli usnul?
Autor: Jan Altner, Motodeník.cz, pro iDNES.cz
Ovladač výhřevu rukojetí je nápaditě umístěn na konci levého heftu.
Autor: Jan Altner, Motodeník.cz, pro iDNES.cz
To už je pořádný klíček! Ale navzdory rozměrům má za úkol pouze odemknout nebo zamknout mašinu. Když ho nebudete mít v kapse, s harleyem neodjedete.
Autor: Jan Altner, Motodeník.cz, pro iDNES.cz
Úzký průduch mezi kapotáží a plexisklem nemá za úkol jen větrat obličej jezdce. Proud vzduchu také rozbíjí turbulenci za vysokým štítem.
Autor: Jan Altner, Motodeník.cz, pro iDNES.cz
Větrací průduch vedle hlavního světlometu posílá k posádce proud čerstvého vzduchu. Uvnitř parabol samozřejmě loga Harley Davidson. Přesně podle posledních módních trendů.
Autor: Jan Altner, Motodeník.cz, pro iDNES.cz
Stupačky, které nabízí CVO spolujezdci, by mohl závidět mnohý řidič.
Autor: Jan Altner, Motodeník.cz, pro iDNES.cz
Na rozdíl od ostatních kapotovaných cruiserů vozí Road Glide dva základní budíky na brýlích.
Autor: Jan Altner, Motodeník.cz, pro iDNES.cz
Spolujezdec má možnost ovládat palubní audiosystém samostatně. Vlevo lampička osvětlení bočního kufru. Samozřejmě s logem HD.
Autor: Jan Altner, Motodeník.cz, pro iDNES.cz
Posádka je hlubokými sedly doslova hýčkána.
Autor: Jan Altner, Motodeník.cz, pro iDNES.cz
Nášlapná plocha rozměrných ploten jezdce je samostatně odpružena. Nohy vibrace nepocítí.
Autor: Jan Altner, Motodeník.cz, pro iDNES.cz
Otevřený sportovní filtr Screamin' Eagle dodává ostré osmnáctistovce dostatečnou porci vzduchu.
Autor: Jan Altner, Motodeník.cz, pro iDNES.cz
Pro případ nepohody je možné přes filtr přetáhnout zvláštní převlek. Odpuzuje vodu a chytne i ty nejjemnější částice prachu.
Autor: Jan Altner, Motodeník.cz, pro iDNES.cz
Kromě obvyklých ovladačů má Road Glide ještě tlačítko hlasového ovládání telefonu, zesílení a zeslabení hlasitosti hudby a volbu skladby nebo rozhlasové stanice. Mimo to lze ještě aktivovat a nastavit hodnotu tempomatu.
Autor: Jan Altner, Motodeník.cz, pro iDNES.cz
Navigace se vyzná dobře a ukazuje s dostatečným předstihem. Cestu ukazuje kurzor ve tvaru malé motorky.
Autor: Jan Altner, Motodeník.cz, pro iDNES.cz
Uprostřed karbonového panelu na nádrži je vstup pro interkom jezdce.
Autor: Jan Altner, Motodeník.cz, pro iDNES.cz
Ovladače výhřevu sedadel ve dvou intenzitách
Autor: Jan Altner, Motodeník.cz, pro iDNES.cz
Řadicí páka samozřejmě umožňuje řadit systémem pata/špička. Osobně preferuji klasiku.
Autor: Jan Altner, Motodeník.cz, pro iDNES.cz
Daleko vpředu na padacích rámech jsou instalovány originální stupačky.
Autor: Jan Altner, Motodeník.cz, pro iDNES.cz
Harley-Davidson Road Glide Ultra CVO
Autor: Jan Altner, Motodeník.cz, pro iDNES.cz